KingInTheNorth Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Etter å ha fullført en hel pose med maarud salt og pepper fant han noe rart på bunnen. Ingen vet hva det er, men det er pretty discusting. Det er postet bilde, og det ser pretty rart ut. HAr noen noe peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Send en mail til Maarud. De er interresert i å få vite om slike avvik. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ser ut som det materialet som brukes i bånn av potetgullposer. Men den posen det ble spist fra er ikke brun, så jeg vet nå ikke. Men den kan jo ha forvillet seg oppi der på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Si i fra til maarud. Kansje får han en haug med nye poser som kompanasjon! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det skjedde med en annen kar fra forumet for noen år siden Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Uuh, rart. Men som noen sier; si ifra til Maarud. Du får garantert noe igjen for det! =D Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg kjøpte engang en vaniljeiskrem (2 liters boks), som helt klart var en blanding av vanilje og pistasje. Sa ifra til produsenten, med bilder og hvor jeg hadde kjøpt den og sånn. Liten stund senere fikk vi brev om at vi kunne få hele TO 2-litere med is av de! WOW, og vi måtte kjøre til nærmeste "is-fabrikk" eller noe, og det tar for oss 2 timer å kjøre. Så det er ikke alle som belønner slike meldinger like bra... Var nesten litt frekt syntes jeg. Hadde vært bedre om vi ikke fikk noe. Er sikker på at jeg kunne fått to 2-litere på kiwi der jeg kjøpte den ene hvis jeg gikk ned dit med boksen. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Hei. Det var beklagelig ,men kan berolige deg med at dette er rester av en potetgroe som dessverre har fulgt med i din pose. Disse kan sitte godt på poteten til tider ,men bruker til vanlig å bli fjernet ved vasking, skrelling og snitting. Send oss all data som står der du ser best før dato og din adresse så sender vi deg en ny pose. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Maarud har en ninjabruker på forumet! Da slipper du å varsle TV2 hjelper deg, og vi andre forumarbeidere kan sette denne som løst. Meld fra om det ikke ordner seg, så skal jeg sørge for at vi bare kjøper Kims er i huset det neste året! (Liker best Maarud, så da ofrer jeg meg for fellesskapet...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå