Gå til innhold

[Løst] Spørsmål angående tattovering.


Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Hei!

 

Jeg har tenkt til å ta tattovering veldig snart, og tenkte å ta på høyre armen, altså fra ca håndleddet til albuen ca.

 

Jeg begynte å trene styrke for ca. 1 måned siden og trener styrke 4 ganger i uka.

 

Er det dumt å tattovere der nå? vil tattoveringen strekke seg ut og se dårlig ut?

 

Daniel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er dumt. Du ender opp å rive såret mens den gror, og dette er ikke bra. "Skabben" skal falle naturlig av, du skal aldri klø eller skrape det av. Når du trener vil du press og strekke arret slik at du ødlegger prosessen.

 

Du bør vente med å trene styrke til den er grodd. Svetten fra treningen kan også påvirke. Så du skal egentlig ta det rolig.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Ja det er dumt. Du ender opp å rive såret mens den gror, og dette er ikke bra. "Skabben" skal falle naturlig av, du skal aldri klø eller skrape det av. Når du trener vil du press og strekke arret slik at du ødlegger prosessen.

 

Du bør vente med å trene styrke til den er grodd. Svetten fra treningen kan også påvirke. Så du skal egentlig ta det rolig.

 

OK takk for svar!

 

Men det jeg også mente var, når tattoveringen er ferdig grodd osv, blir det dumt hvis jeg trener? jeg tenker om armen min vokser litt, kan den strekke ut og se dum ut?

 

daniel.

Lenke til kommentar

Ja og nei.

 

Om du er tynn, og har tenkt å bole deg svær så ja. Da vil det ødlegge tattoveringen, men så spørs på type tattoo. Om den er veldig detaljerik..som f.eks ansikt, eller om vi snakker om et typisk "symbol" tattoo med solide linjer o.l. Om den siste, så har du lite å være redd for.

 

Men dette er som regel veldig uvanlig at noen klarer å strekke huden sånn at en tattoo blir deformert/strukket.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...