cowboy bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når jeg finner hjorten jeg jakter på og skyter, ser livet renne ut av den med et lite klynk. Følelsen av makt er helt utrolig. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Når jeg finner hjorten jeg jakter på og skyter, ser livet renne ut av den med et lite klynk. Følelsen av makt er helt utrolig. Følelsen av å ha drept et uskyldig dyr er vel også forferdelig deilig antar jeg? Du drepte et dyr som levde et helt normalt liv og aldri hatte gjort deg en flue fortred. Ikke det at jeg skal hakke ned på deg da, hver sin smak. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er jo bare et dyr da, er ikke som om den har følelser eller noe. Og å leve et normalt liv for dyr, som vi også er (patteDYR lizm) innebærer ofte å drepe andre dyr. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Å slenge seg ned foran TV-en med FIFA og gode venner på kvelden er deilig. Spesielt hvis det ikke er noe skolearbeid eller forpliktelser som venter. Satisfaction Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er jo bare et dyr da, er ikke som om den har følelser eller noe. Jeg tror den har det, forskjellen er at den ikke vet at den har det. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Den beste følelsen er når man ligger i armkroken til en av dine beste kompiser og snakker om alt mellom himmel og jord, untatt at det er kjærlighetsmessige følelser involvert. Aah, det er godt. Man vil ikke at kvelden skal ende, fordi man har det så bra. Kvelder med gode venner er definitivt det beste. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 å vinne gir en relativt ok følelse ^^ 5 Lenke til kommentar
Limeone Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Etter å ha hørt om en ulykke og få vite at det ikke er kjæresten eller noen nære. Endret 6. juni 2011 av she_mer Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Følelsen av å høre en skikkelig god sang/låt - det å leve seg helt inn i musikken og glemme alt annet. This. Og den følelsen av å ha satt en perfekt stein. Gjerne den siste og avgjørende i kampen, og alt er perfekt. Retning, fart, linje, treffpunkt. Mmm! Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Den følelsen av å ha sett (satt) en perfekt stein. Det er den beste følelsen jeg kan få. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Beste følelsen jeg kan få er en av to: 1. å fullføre en lagvarig byrde på en tilfredsstillende måte (herunder inngår ofte å 'vinne' noe) 2. Det som har blitt nevnt tidligere; å høre en kick-ass sang og gleme tid og sted! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 At moped og internett fungerer Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Når man er litt forkjøla, ligger på et behagelig underlag og man befinner seg i transe, hvor man ikke enser noe som helst fysisk, fordi ALL fokus er dedikert til god musikk av GODE musikere man liker godt. Da dette skjedde meg var det som å være i Nirvana. Musikken var Katie Melua Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Er ikke så galt å være ferdig med muntlig medieeksamen (gikk strålende i tillegg, fikk 6 ), så nå er det slutt på skolearbeid for dette skoleåret. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Crémant de Bourogne 2007 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Headshotte noen i CS.. Å være ferdig med eksamen er en fantastisk flott følelse også.. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Spille sandvolleyball i bar overkropp, og buksa brettet opp til knærne. Og føle sanden mellom tærne i 20++ grader, med gode venner og venniner Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Synes orgasme bør nevnes i denne tråden. Endret 11. juni 2011 av Wohooo Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Nicket ditt passer ihvertfall veldig godt i den sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå