Gå til innhold

Hva er den beste følelsen for deg?

Romis

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hva er din beste følelse?

Min?

Vel, det er sikkert ikke alle som kan kjenne seg igjen i min beste følelse.

Se for deg situasjonen, du våkner opp klokken 9 på lørdag og været er fantastisk, fantastisk for meg er 17 grader på rommet, regnet hagler ned på ruta og vinden blåser i trærne med uante hastigheter. Inne på mitt rom sitter jeg i treningsbukse fra umbro, t-skjorte fra www.jinx.com og jeg starter opp Starcraft 2. Jeg spiller i ca 2 timer, så spiser jeg frokost, etter frokosten fortsetter jeg å spille til det er middag og det hele fortsetter fram til 3-4 om natta. Den følelsen jeg sitter med hele dagen er den beste følelsen jeg vet om.

Hva er din? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste følelsen jeg har, er på høsten når jeg er på jakt. Jeg står opp tidlig - og det er bekmørkt ute. Jeg går ut, og setter snuten mot fjellet. Den herlige følelsen av å være fri, kommer når sola kommer opp, og man begynner å kjenne solvarmen mens rimen fremdeles ligger på bakken.

Utsikten er perfekt, været er perfekt.

Noe ala dette bildet som jeg tok i fjor:

474Zv.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Egentlig et veldig godt spørsmål, siden en melankolsk fyr som meg selv blir nødt til å tenke litt. Jeg kom fram til at den beste følelsen får jeg når jeg har gjort noe kreativt. Jeg har sjelden tålmodighet og konsentrasjon nok til å sette meg ned å male, tegne eller skrive, men de få gangene jeg har gjort det og produsert noe jeg er fornøyd med, så er det rett og slett en fantastisk følelse. Som barn var jeg fantastisk flink til å tegne og male, men det er talent jeg har latt gå i vasken.

Og så er det visse sanger som framkaller helt ubeskrivelige følelser. Synes det er litt artig hvordan språket sjeldent klarer å beskrive følelser utover de mest vanlige, for musikk har virkelig snudd hjernen min opp ned og ført meg inn i sinns-stemninger jeg aldri opplever ellers... Akkurat som første gangen jeg hørte OK Computer.

Lenke til kommentar

Å våkne opp tidlig på en lørdagsmorgen (9-10 tiden) etter ca 10-11 timers søvn fra fredagskvelden.. Og våkne med sola i fleisen, for så og kuuuulen helt, ta en dusj, stikke ut med noe kompiser og slappe heeeelt av hele dagen. Det er digg det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

når fremtiden (hvertfall de nærmeste månedene) virker lys, og jeg ikke har noe jeg absolutt burde ha gjort.. det er sommer, fint vær, og jeg har musikk på øret og er på vei gjennom skogen ned til byen for å ha det gøy med besteveninna mi.. hvor vi skal ta en øl og sitte lenge oppe <3

hatt den følelsen et par ganger, og det er så utrolig deilig.

Lenke til kommentar

Å lese en god bok, eller se en god film eller serie, der alt faller på plass til slutt. Slutten er ikke nødvendigvis lykkelig, men den skaper en forståelse og en følelse av at alt gir mening. Dessverre er det altfor få av disse bøkene, filmene og seriene. Og bare de færreste klarer å skape et svakt gjenskinn av den meningen. Jeg regner ikke med å få følelsen mer enn én gang i halvåret, vanligvis sjeldnere.

Lenke til kommentar

Den beste følelsen i verden for meg er når: Det regner og regner og regner ute, og det plasker på ruta. Jeg legger meg i senga i NYVASKET trekk og laken sammen med kjæresten som er glodvarm og naken, og der ligger vi sammen å lytter på regnet utenfor :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å vandre til bensinstasjen en varm sommernatt for å kjøpe seg snacks.

Når den varme lufta er myk, himmelen er rosa og man er helt alene.

Husker også når jeg hadde lan-parties med kompisene mine for mange år sida.

Ingenting var som å bare vandre ute rundt om kring klokka 4 på natta.

Og når man kom inn igjen, satt man seg ned og spilte fantastiske runder med battlefield.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...