Jonsors Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Finnes det butikker som selger Playstation 1 spill enda? Jeg er veldig interresert i å få tak i Tekken 3 & Crash Bandicoot Racing. Jeg hadde disse spille før, men de har blitt ødelagt. Endret 3. juni 2011 av Jonsors Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Ebay er tingen om du vil finne slikt. Eller har du noen norske som finn og qxl, men vet ikke om noen selger ps1 spill der. Btw: har begge spilla selv, men kjem ikkje til å selge Endret 3. juni 2011 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 ja,ebay er tinge når det gjelder PS1 spill,veldig vanskelig og finne de,foruten qxl,finn og ebay og andre slike sider som legger opp ps1 spill. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Amazon.co.uk er en god kilde til ps1-spill, men det er ikke alle som leverer til Norge. Crash Team Racing anbefales høyt! Ekstremt bra gameplay, fremdeles det beste kart-spillet jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå