-Tord Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hei, Jeg skal snart på interrail-tur med et par kompiser, og har tatt på meg ansvaret med å skaffe et kamera til turen. Det jeg ser for meg er et "greit" kompaktkamera som helst ikke koster mer enn 2000 kr. Bildekvalitet og lysstyrke er viktigst, andre funksjoner kommer i annen rekke (geotagging hadde sikkert vært kult på en slik tur, men på ingen måte noe must). God batterilevetid ville også vært et pluss. Har sett på noen kandidater, og trenger innspill rundt disse, evt. forslag til andre kameraer. Samsung wb2000 Canon Ixus 300 HS Fujifilm F200EXR På forhånd takk! Endret 3. juni 2011 av -Tord Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er på utkikk etter kamera i samme prisklasse om dagen eg også Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Skal på interrail i sommer jeg også, og kjøpte meg i den anledning Canon Ixus 220HS. Kostet 1800 hos expert, men finnes billigere (eneste som hadde på lager). Leste en del tester på forhånd, og virker som et veldig bra kamera, liten i størrelse og god bildekvalitet. Har også knapper framfor touchscreen, noe jeg foretrekker. Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Se på CANON SX230 (ned geotagging), etterfølger til SX210. Merkelig nok, selges til NOK 1995,- på Elkjøp og Lefdal (nettbutikk). Men det er mulig å få samme pris i butikken (fikk det til). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå