Gå til innhold

Charterferie med kjæresten 2011 -klarer vi det i siste liten?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og kjæresten har valgt å bestille vår sydentur i juli i siste liten.

Jeg ser nå at f.eks. en uke i tenerife 12. juni med all inclusive 4 stjerners hotell ligger på ca. 4500,-

Spørsmålet er om et lignende tilbud vil dukke opp i slutten av juni/starten av juli, som vi kan bestille. Har forgjeves forsøkt å ringe Apollo, men det er null svar å få.

Alternativt tenkte vi å reise til Berlin og bestille lastminute tur derifra. Tyskland har som kjent et bedre utvalg enn Norge samt at man får mer for pengene. Ulempen er at man i tillegg til selve charterreisen, må betale for flybilletter til Tyskland + opphold der.

Derfor ønsker vi nok helst å reise direkte fra Norge.

Noen som har erfaringer i forhold til lastminute turer i juli? Vi tenker å reise rundt 7-8. juli.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For billig charter i fellesferien er du veldig sent ute. Det er høyere priser i fellesferien og billigst i mai/begynnelsen av juni eller i august/september. Du må velge om du skal:

-reise senere/tidligere

-gå opp i pris

-gå ned i kvalitet

Det er veldig lite sannsynlig at du vil få tilsvarende tilbud i fellesferien.

http://www.dinside.no/502693/naar-er-det-billigst-aa-reise

Hei.

Min kjæreste reiste ifjor til tyskland og bestilte en all inclusive tur til mallorca et par dager før avreise i juli. Vil en slik mulighet gjøre seg gjeldende i Norge?

Avreise må være enten 7,8,9.juli... en uke.

Vi ønsker helst all inclusive, men ser at det er ganske dyrt. Ikke muslimske land. Helst kanariøyene.

Tror dere et rimelig tilbud om en slik reise vil dukke opp 1-2 uker før nevnte dato?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...