Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)Jeg har tenkt til å kjøpe en spill-pc til ca. 9k. Jeg har sett litt rundt på andre tråder her. Jeg endte opp med dette oppsettet, kjøper det på Komplett.

- Cooler Master HAF X Big Tower Sort

- Corsair TX V2 650W PSU

- ASUS P8P67 B3, Socket-1155

- Intel Core™ i5 Quad Processor i5-2500K

- Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9

- Gainward GeForce GTX 560Ti 2GB PhysX

- Western Digital Caviar® Blue 1TB

- Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7260S

- NETGEAR Wireless-N 150Mbps USB Adapter

- Samsung 23" LED Syncmaster PX2370

Er det bra nok til å spille Black Ops og Bad Company 2 i 1920*1080?

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er mer enn bra nok til å kjøre de to spillene i 1080P. Jeg har et radeon hd 5770 selv og jeg kjører bad company 2 i 1080P helt uten problemer :)

Ok :p Det er bra

Ett spørsmål til: Er kjølingen bra? eller burde jeg kjøpe CPU-kjøler?

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å sjekke Dustinhome, så sparer du litt penger. Kjøler: Noctua eller Corsair. Du kan også vurdere å kjøpe 2x4GB Corsair XMS3 1600mhz i samme slengen. Uansett, om du ikke skal klokke holder nok stock-kjøler, men som sagt, Komplett er ikke billigst lenger :o)

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å sjekke Dustinhome, så sparer du litt penger. Kjøler: Noctua eller Corsair. Du kan også vurdere å kjøpe 2x4GB Corsair XMS3 1600mhz i samme slengen. Uansett, om du ikke skal klokke holder nok stock-kjøler, men som sagt, Komplett er ikke billigst lenger :o)

Kan man kjøpe pcer som er satt sammen som på komplett?

Lenke til kommentar

Forholdsvis rimelig å bygge en grei PC i dag uansett så det er kanskje ikke så nøye. Det finnes nye spill som er bra, men har en følelse av at folk flest blir raskere lei av nye spill enn eldre klassikere som bare varer og varer.

Kan anbefale å ta en titt på Kings Bounty spillene. Flott spillbarhet, grafikk og musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...