Nøbe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 eeh.. pulte en jente for noen dager siden og får nå en slags blank masse som kommer ut av penis hodet, noen som vet om det kan være klamydia? faan Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Klamydia gir ofte svake eller ingen symptomer hos både menn og kvinner. Hvis infeksjonen gir symptomer vil de vise seg mellom 1 og 3 uker etter at man har blitt smittet. Betennelse i urinrøret er et viktig symptom hos menn. Det vil ofte komme et klart sekret fra urinrøret og det kan være kløe og svie ved vannlating. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/klamydia.php Egentlig litt kort tid siden, så kom deg til legen på mandag så kan han sjekke deg med en enkel prøve... Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ja skal få skjekket det så fort som mulig. Det vil ofte komme et klart sekret fra urinrøret og det kan være kløe og svie ved vannlating. Der har du det, thanks Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Men immunforsvaret ditt imponerer ikke hvis du er rammet allerede Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 hey hey! ikke diss immunforsvare mitt var jo sist fredag.. * skrev feil der oppe * hadde sluppet unna til da uten kondom så jeg tenkte som alltid fuck it.. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Med litt uflaks så kan du sitte der med noe litt mer alvorlig en klamydia på kølla. Da er du som blir fucked Yes its true, Im Captain obvious! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Første eg tenkte var litt sein utløysning xD men no skal ikkje eg være ufin ;p Det høres veldig ut som klamydia men viss det er "ei sur ei" så kan du ha fått all inclusive, så gå og sjekk deg før du lar vannsprederen stå på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå