Tjohei Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jada, jeg veit jeg er gammaldags som skal ha internett over ISDN, men sånn er det når man bor i molboland... :wink: Noen som har erfaringer med Tiscali Surfer? De har jo fordelen at du ikke betaler startpris så lenge du holder deg innenfor dine tildelte minutter. Jeg har sett at Tiscali ikke har vært helt konge på ADSL, hvordan er det med ISDN? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jada, jeg veit jeg er gammaldags som skal ha internett over ISDN, men sånn er det når man bor i molboland... :wink: Noen som har erfaringer med Tiscali Surfer? De har jo fordelen at du ikke betaler startpris så lenge du holder deg innenfor dine tildelte minutter. Jeg har sett at Tiscali ikke har vært helt konge på ADSL, hvordan er det med ISDN? Min personlige mening (samme med en god del andre så vidt jeg har lest): Hold deg langt unna Tiscali. Ikke det at tjenesten deres er dårlig, men de har en service som ikke ligner grisen. Jeg prøvde å si opp mitt abb. hos dem i 9 måneder uten hell. Da hadde jeg ringt, sendt brev og mail utallige ganger. Enten svarer de ikke, eller så lover de å fikse saken uten å gjøre noe som helst. Jeg bestemte meg ved siste regning jeg mottok fra dem at jeg kom til å anmelde dem for svindelforsøk hvis jeg fikk en regning til, men da hadde de endelig klart å ordne det. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg har Tiscali Mega surfer (6 timer hver dag) og er godt fornøyd med det. har god ping på spillservere og hastigheten er som forventet av isdn. har ett par sjeldne ganger mistet 'nettet' mens jeg er påkoblet og vært nødt til å ringe opp igjen men det legger jeg ikke noe spesielt vekt på grunnet det skjer såpass sjeldent. hadde en gang problem med sykt høy ping over en periode og sendte en mail til kundeservice ang dette, fikk en sånn autosvar mail i retur og en arbeidsdag senere så var pingen min fikset. fikk derimot aldri noen forklaring tilbake på hva som var galt med linjen min.. viss du kommer til å bestille en av tiscali sine surfer abb (30 min, 2t eller 6t) så annbefaler jeg å installere DUMeter. gjør det mye enklere å holde kontroll over hvor mye man er på nettet og slippe å få noen overraskning i posten.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har brukt Tiscali på Isdn i mange år og kan ikke si jeg har noe og utsette på dem. Kan vel anbefale dem egentlig. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har ELENDIGE erfaringer med Tiscali Megasurfer. Først er det rimelig stressende å skulle bruke 6 timer hver dag. Må liksom passe på å få brukt opp tida, da man ikke kan overføre til neste dag. For det andre skulle jeg ha månedsregning, men fikk først regninga etter 4 måneder(purra mange ganger), og da med et overforbruk i måneden på 2-300 kr. Vet at jeg en gang gikk over med 2 timer, men det hørte de ikke på. Skulle så si opp abonnementet, men det var jaggu ikke lett. Ringte, sendte fax og mail en tre ganger før de reagerte. Kona tok feil og brukte Tiscalioppkoblingen til å betale regninger i juli i fjor (etter at jeg trodde den var oppsagt). Hun var på 6 minutter og det kostet meg 600 kr. Dyre regninger. Måtte pent betale, da de ikke hadde registrert oppsigelsen. Den var også brukt 2 minutter i august, men den slapp jeg. Det var jeg som hadde glemt å fjerne oppkoblingen. Bruk heller Internett150 fra Telenor. Der koster 499,- og da kan du surfe 150 timer i måneden. Der regnes det ikke pr. dag som Tiscali gjør, og da kan du ihvertfall være borte fra maskinen en dag eller to uten at du føler du betaler for noe du ikke bruker. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Hesoz. Trodde de derre 30 min/dag var sånn 900 min/måned, og så bare regna de om for å gjøre det tydligere hvor mye du kunne sitte i gjennomsnitt om dagen. Men hvis de regner et antall minutter per dag, da er det uaktuelt. Vel vel, så hadde jeg misfortått alt jeg da... :oops: Får heller finne noe annet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 De har jo fordelen at du ikke betaler startpris så lenge du holder deg innenfor dine tildelte minutter. telenor online 150 og, jeg har det og er rå fornøyd! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Har kikka på den, men den er noen hakk dyrere enn det jeg hadde tenkt å betale i måneden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå