Kristian86 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan eksplodere og lage branner. HP tilbakekaller livsfarlige batterier Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Overrasker meg ikke i det hele tatt. HP-laptopen til en medstudent på skolen ble så varm at det var virkelig ubehagelig å ha den på fanget, tilnærmet umulig. Blir litt skeptisk til Compaq'en til broren min og, om den plutselig antenner.. Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er det noen andre som har lagt merke til alle feilene HP (og Compaq) har hatt de siste par årene? Prøvde å fikse PCen til mine besteforeldre der Disk Utilityen hadde ødelagt harddisken.... Fikk ikke deaktivert den heller pga. Compaqs BIOS-sperre Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du er nok ikke alene. Slik jeg har oppfattet det så ser veldig mange på HP som dritt, og kanskje ikke uten grunn. Var en eller annen undersøkelse gjort for en stund tilbake som omfattet noe med hvor lite feil det var eller hva kundene var mest fornøyd med, husker ikke helt, men tror Asus var på topp og HP/Compaq laaangt nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg