Gå til innhold

ASUS N53SN-SX193V

Anbefalte innlegg

Kom plutselig over denne på Netonnet.no og syns den ved første øyekast virka veldig bra. Noen som har lest noen anmeldelser av den noe sted eller som kan fortelle meg noe om den?

Jeg har ikke så veldig peiling på data osv, men den virka som den var veldig funksjonell. Men kan jo fort være at det blir for mye kvantitet fremfor kvalitet.

Håper på raskt svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke eksakt samme, men det viktigste er jo felles: chassis, skjerm, prosessor, skjermkort ... harddisken er større og raskere på den i min lenke, men ellers kan jeg ikke se rare forskjellen? Det er ikke noe som betyr stort fra eller til i sammenligningen.

Lenke til kommentar

N53SN med 1920x1080 skjermoppløsning her. Svakere prosessor.

Etter min mening, et mye bedre kjøp. Men dersom du er bare litt svaksynt, betyr en så høy oppløsning på en 15-tommers skjerm at du ofte må zoome i nettsider, for å kunne lese skikkelig. Bare vær obs på det.

Og her har du nesten samme maskin, med høy oppløsning, men med bittelitt svakere skjermkort, og ellers stort sett maken, til en mye bedre pris. Et enda bedre kjøp, etter min mening, da forskjellen på GT 540M og GT 550M skjermkortene er minimal.

Eller: Samme maskin som du opprinnelig lenket til, men med høyere oppløsning på skjermen, her.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hei. Sorry visst jeg blander meg inn i samtalen. Men vurdere å kjøpe en av disse. Lurer derfor på hvilken av de du linket til du vill anbefale, visst en ser vekk fra pris. Har heller ikke så mye peiling på data.

Setter skjerm og ytelse svært høgt når det kommer til innkjøp av ny pc. Er ikke Ci7 bedre enn Ci5? Å da skjermoppløsningen er lik på både N53SN og N53SV, er ikke da SN bedre som har en bedre prosessor? Eller har GHz mye å si?

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...