Aetius Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dagene blir lysere og lysere og Akams lesere blir flinkere og flinkere Se brukernes maibilder 1 Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Flinke fotografer Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Mye bra bilder som vanlig i månedsoppsummeringen. Og denne gangen fikk t.o.m. jeg med et bilde. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Neimen jøss... Hele to bilder med Nesten så jeg blir litt stolt av meg selv 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Neimen jøss... Hele to bilder med Nesten så jeg blir litt stolt av meg selv Det synes jeg godt du kan være. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Mye lekre bilder i Mai ja Får prøve å få med 1 bilde i Juni vel;) *håpe* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Morsomt er det også at det faktisk forekommer kommentarer til alle bildene. Tror dette er andre gangen jeg deltar i disse månedstrådene og får med bilde. Så absolutt inspirerende å se så mange gode bilder representert i løpet av bare én måned. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Trådstarter har rett. Nivået blir bare høyere og høyere for hver måned. Veldig, veldig ispirerende, men også skremmende. Nesten som man får prestasjonsangst.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Utrolig å se hva brukerne får til, og som Ksolfjeld nevner øker nivået hver eneste måned! Å få bildet sitt i en artikkel på akam.no er en god movitasjon som jeg tror hjelper mange med å ta seg en ekstra tur ut, og knipse et ekstra bilde Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Neimen jøss... Hele to bilder med Nesten så jeg blir litt stolt av meg selv Veldig flink. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Morro å få være med denne gangen også Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ahhh... Ikke meg denne gang, men var utrolig mye flott her! Masse variasjon og er inniom de fleste "teamene" som det legges ut bilder i tråden. Eneste som måtte mangle må jo være en fugl da det var mye snakk rundt og om fugler i slutten av måneden. Gleder meg alt til neste tråd. Skal presse ut masse bilder i fra Junifesttråd, månedsutfordring og andre bilder. En god variasjon av alt og blir mye fotball og natur. Så får håpe at kanskje det første sportsbilde blir plukket ut? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mye flott fra Mai! Gratulerer til de flinke utvalgte Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis bildene ligger på flickr, blir de ikke lagt med da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) @Bjørnli: Samtlige (2) bilder jeg har fått med i disse artiklene har ligget på flickr. Endret 7. juni 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 De eneste bildene som ikke blir tatt med av tekniske årsaker er de som ikke kan lagres på annen måte enn screendump. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ok, selvom man har full copyright-tag og ikke no CC greier? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Husk hva du har godkjent ved å legge ut bilde Publisering. Deltagerene gir Akam.no rett til å publisere bildet i den hensikt å promotere bildetråden. Dette gjelder også bilder som er lagt inn som en link, ikke kun vedlegg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg