Heges99 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei, jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt? Jeg pleier å koble pc'n til TV' for å se film (laptop). Når jeg er ferdig tar jeg bare kabelen ut, og pc-skjermen går da tilbake til nomal visning. Men sist nå når jeg gjorde det, så vil ikke skjermbilde minimere seg, slik det vanligvis gjør. Jeg har prøvd å slått av og på, kobla kabelen inn og tatt den ut. Jeg har jo heller ikke enrda noe på skjermoppløsningen, siden dette gjøres automatisk hver gang. Så, hvordan skal jeg få PC-bildet mitt tilbake igjen? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 endre skjerm oppløsningen manuelt Lenke til kommentar
Heges99 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Kan du utdype det litt? jeg har prøvd å endre skjermoppløsning (det virker som om jeg har 2 alternativer) 1-2, men når jeg prøver å endre fra den ene til den andre, skjer det ingenting. I alle fall ingen merkbar forskjell.. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 dra i den pila du ser der du endrer oppløsninga Lenke til kommentar
Heges99 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå