EinarEriksen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skal du på sjøen i sommer, kan iPaden erstatte en dyr kartplotter. Test: Navionics Marine: Europe HD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Så random. Jeg satt akkurat og lastet ned Marine: Scandinavia East i det denne saken ble publisert. EDIT: Riktignok til iPhone. Endret 3. juni 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
DingSDude Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Veldig bra å bruke ipaden i båten når en er på fjorden. Men en må jo ta høyde for litt vær og vind også, testet denne vanntette posen til iPad, Helt kanon. http://www.idingz.com/ds_product_info.php/products_id/354 Da kan den jo også brukes i regn og sjøsprøyt Shipohoi ;-) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei, vet at dette er en gammel tråd, men må bare fyre løs med et spørsmål og håpe å få svar uansett Jeg har kjøpt denne appen til min iPad2 og sliter virkelig med den, den flytter seg for det første veldig i rykk og napp og er stort sett 70-80m i feil posisjon. Når det er sagt, har jeg enda ikke prøvd den på vannet, men kun på land. Kan dette ha noe å si? At den ikke viser nøyaktig på land, men er desto mer nøyaktig på vannet? Om dette ikke skulle være tilfellet, er det noen som har noen tips til meg? Tar i mot alle svar med stor takk Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei, vet at dette er en gammel tråd, men må bare fyre løs med et spørsmål og håpe å få svar uansett Jeg har kjøpt denne appen til min iPad2 og sliter virkelig med den, den flytter seg for det første veldig i rykk og napp og er stort sett 70-80m i feil posisjon. Når det er sagt, har jeg enda ikke prøvd den på vannet, men kun på land. Kan dette ha noe å si? At den ikke viser nøyaktig på land, men er desto mer nøyaktig på vannet? Om dette ikke skulle være tilfellet, er det noen som har noen tips til meg? Tar i mot alle svar med stor takk Vurderer denne appen selv, men har den ikke ennå så vet ikke om det med på vann eller land spiller noen rolle, men har du iPad med mulighet for simkort, eller bare wifi versjonen? I hvert fall, wifi versjonen har ikke gps innebygd, så da funker det dårlig. :-) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja, det funka ikke supert. Fikk bytta til et annet nettbrett som hadde innebygd gps og nå funker den som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg