aquafrank Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har nylig byttet OS, og savner mye av det XP hadde å by på. Spesielt søkefunksjonene var 3/4mrd ganger bedre før... Uansett hvilke søkefraser jeg forsøker, så får jeg aldri de resultater jeg ønsker. Følger forslagene på MS sine sider. Her er ett eksempel på det jeg vil søke fram fra en av diskene; *.mkv endret mellom to spesifikke datoer. Eneste søket som fungerer halvveis er å sette kun startdato, og så sortere treffene etter dato. Men dette er en 10% løsning. Har forsøkt med TreeSize sitt søkeverktøy, dette gir rellevante treff, men selvsagt kan jeg kun markere ei og ei fil for kopi til lagrinsserver - uaktuelt! Tips til hvordan en får Win til å oppføre seg, evt programvare som kan gjøre jobben (helst gratis) hadde vært supert!! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bruker stort sett Agent Ransack til filsøk i W7. Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Takker, skal forsøke denne seinere Edit; virker ganske bra dette programmet, så da er saken løst for min del. Takker!!! Endret 3. juni 2011 av aquafrank Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 du kan jo markere for hvilke datoer søket skal gjelde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå