-swifty- Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det er lenge siden jeg har hatt en side med noe innhold på oppe nå, så nå har jeg laget en ny, det er ikke mye innhold enda, men mere kommer.. siden er her post meningen deres, + litt tips og sånn, husk at jeg ganske så newb når det gjelder design a.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Litt mørk, men ellers enkel og grei Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 fin side ! Kunne kanskje tenkt meg noe mer ut av den menyen, vet ikke hvordan jeg skal forklarer det Ellers mangler du jo en gjestebok :wink: Lenke til kommentar
steamr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 JEG hadde faktisk problemer med å se tekstene, med den mørke fargen. Har riktignok LCD skjerm som forårsaker det... Men du bør kanskje gjøre slightly lysere... Ellers er siden lækker.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Synes det lyser ferdigbygging i PS lang vei.. Ellers har du et skyggeovergang-problem både på menyen og på høyre side på banneren. Skyggen blir kuttet rett av, og det ser ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Helt greit design. Kanskje litt mørke farger... :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Etter min mening var dette en side som var altfor mørk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Sitter riktignok på en skjerm som er ganske mørk i seg sjøl, men eg trudde først at det ikkje var noke side, heilt til eg tilfeldigvis merka alt som var der, da kom teksten fram.. og eg skimta en logo over den ellers mørke sida...La i det minste tekst/grafikk stå i kontrast til bakgrunnen. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Les litt om photshop teknikker du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå