Anonym58508583 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg trenger noen ideer på spill jeg kan lage i visual basic. og gjerne en liten forklaring.. TAKK Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan du lage eller vil du lære å lage? 3d eller 2d? Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Både og. 50/50 Helst 2D ! Lenke til kommentar
adre Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jacpot eller noen tippespill. enkelt og lage, kan være morsome også. Lenke til kommentar
Tr4p Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du kan prøve å lage Stein saks papir i Batch Rock, Paper, Scissors! @echo off set tp=star set uscore=0 set cscore=0 cls :start Title Rock paper scissors COLOR f0 cls echo. echo. Computer score = %cscore% echo. Your score = %uscore% echo. Echo. Pick and type either 'rock' 'paper' or 'scissors' and press Enter Set /p tp= : if %tp% equ rock set g=1 if %tp% equ paper set g=2 if %tp% equ scissors set g=3 Set /a Number=(%Random% %%3)+1 If %Number% equ 1 set h=rock If %Number% equ 2 set h=paper If %Number% equ 3 set h=scissors if %h% equ rock set a=1 if %h% equ paper set a=2 if %h% equ scissors set a=3 if %a% equ %g% goto tie if %a%%g% equ 13 goto lost if %a%%g% equ 21 goto lost if %a%%g% equ 32 goto lost if %a%%g% equ 12 goto winner if %a%%g% equ 23 goto winner if %a%%g% equ 31 goto winner if /i %tp% EQU rosk ( Title WINNER! set /a uscore=%uscore%+1 cls echo. Echo. Your Guess was rock and I picked scissors. That meens you won! echo. echo. pause goto start ) if /i %tp%==star goto :wtfno else ( :wtfno cls echo. echo. You didn't choose anything. echo. echo. Please type either 'rock' 'paper' or 'scissors' and echo. press Enter. echo. echo.Press any key to start playing again. . . pause > nul goto :start ) :winner Title WINNER! set /a uscore=%uscore%+1 cls echo. Echo. Your Guess was %tp% and I picked %h%. That meens you won! echo. echo. pause goto start : tie Title TIE cls echo. Echo. Your Guess was %tp% and I picked %h%. That meens we tied echo. echo. pause goto start : lost Title LOST! set /a cscore=%cscore%+1 cls echo. Echo. You picked %tp% and I picked %H% so I won! echo. echo. pause goto start Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg trenger noen ideer på spill jeg kan lage i visual basic. og gjerne en liten forklaring.. TAKK 2D Game Primer (Visual Basic) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå