gerrardo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei. Har flyttet, så jeg har mye lettere tilgang til et senter som ligger noen hundre meter fra her jeg bor. Der jeg har avtale ligger i byen, i og med at jeg ikke har bil så er det litt ork å dra dit, hadde vært mye lettere med dette som er i nærheten. Får jeg sagt opp der jeg er bare ved den grunnen, eller er det ikke god nok grunn? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Avhenger vel av avtalen du har med treningssenteret det. Spørs om du har bindingstid, om det er mulig å betale seg ut av den eller ikke osv. Hvilket senter er det snakk om? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dette høres ut som noe du burde spørre treningssenteret ditt om/lese i kontrakten din. De fleste sentre i Norge krever at du flytter 10km eller 30km fra et senter i kjeden for at det skal være gyldig grunn til å si opp innenfor bindingstid. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis det er samme kjede, så kan du emst sannsynlig trene begge steder.. men det må du som sagt sjekke med treningssentrene dine, ring de og spør.. Man kan få mye ut av nettsidene til sentrene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå