TST Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Vi er svært imponert over hvor mange bidrag vi har fått inn, og hvor kreative leserne våre er! Dessverre rakk vi ikke ikke å kåre en vinner i dag, og ser at det kan bli litt knapt i morgen også grunnet mye arbeid med Gamer's Paradise og E3. Vi utsetter derfor fristen til onsdag morgen. Endret 6. juni 2011 av TST Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noooooooooooooooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noooooooooooooooooooooooooooooooooo Åja Det er jo i morgen xD Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Heh, da klarer jeg kanskje å lage ideen min da Får doodle litt på jobb Lenke til kommentar
offwhite Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Og vi som satt oppe halve natta for å bli ferdig før mandag morgen! Jaja, håper det blir gitt pluss i boka for de som leverte innen første fristen hvis det er flere som har hatt samme idé i alle fall. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Glad for at fristen ble forlenget da jeg synes den var alt for kort fra starten av. Det krever gjerne litt planlegging å få til en bra gjennomføring, og helgene er ofte fullbooket allerede. På ukedager derimot finnes det oftere tid etter jobb / skole. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vi er svært imponert over hvor mange bidrag vi har fått inn, og hvor kreative leserne våre er! Dessverre rakk vi ikke ikke å kåre en vinner i dag, og ser at det kan bli litt knapt i morgen også grunnet mye arbeid med Gamer's Paradise og E3. Vi utsetter derfor fristen til onsdag morgen. Photoshop = tegneprogram? Lenke til kommentar
Epicmc Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da fikk jeg slengt inn mitt bidgrag også Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Konkurranse avsluttet regner jeg med? Endret 8. juni 2011 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
The joker Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Når blir vinnerene annonsert?;D Lenke til kommentar
Epicmc Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Når blir vinnerene annonsert?;D Sitter å lurer på det samme selv Forhåpentligvis om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://www.gamer.no/artikler/86449/slik-har-du-aldri-sett-var-logo-for/ Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syntes jeg så minecraft bildet ditt der? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Åja, ja Ble jo bare vist på siden Men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå