TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hehe, kanskje det Hva gjorde du da? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Forente SC2 logoen med G. Følte at den ble ganske fin med tanke på tiden jeg hadde til rådighet hehe Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du brukte et tegneprogram til denne, ikkesant? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 nei photshop, la sammen bilder, redigerte og klippa litt og la over noen filtre aka ikke noe tegning Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Men photoshop er et tegneprogram Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 er vell litt på nippet, men tok sjansen. Spiler uansett ingen rolle nå :!: Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hehe Få de jævla vinnerne annonsert!!! xD Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 hehe blir spennede å se hva folk har gjort, hvordan ble ditt vinner bilde? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tør jeg å dele det her da? ^^ Lenke til kommentar
Epicmc Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tør jeg å dele det her da? ^^ Jada ^^ Vil se hva andre har laget, jeg og Klarte ikke finne på noe som var kreativt nok selv, så måtte stå over, til tross for VELDIG fristende premier >.< Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 delte personlig min egen på facebook for mine venner en liten stund etter at eg hadde levert fikk god respons tror ikke noen hadde kunne stjele mitt bidrag uansett, min ble jo levert lenge før de kunne klart å kopiere det uansett Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 JEg holder på å bygge pc, så senere Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Her er det jeg bidro med EDIT: Nobody should steal it Endret 7. juni 2011 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror du har brukt litt mer tid en meg! Uansett godt jobba Lenke til kommentar
The joker Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når skal de annonsere vinnerene? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror du har brukt litt mer tid en meg! Uansett godt jobba 20 timer ++ Takk takk Når skal de annonsere vinnerene? Nobody knows. Sto at det skulle skje i dag, og dagen er snart over :/ Lenke til kommentar
Knasefrank Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dei holder nok på med E3 stuff, tviler på at dei trekker vinneren i dag Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke mulig å laste opp bilde uten å måtte flekke det opp på en tredje part internettside? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå