Merko Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Delivery to the following recipient failed permanently:[email protected] Lenke til kommentar
Knasefrank Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tøff konkurranse, dette må eg vere med på Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sånn da var 20 timers arbeid unnagjort og bidrag sendt inn Lenke til kommentar
Epicmc Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sånn da var 20 timers arbeid unnagjort og bidrag sendt inn 20 TIMER?! Hva for noe sykt har du laget? xD Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sånn da var 20 timers arbeid unnagjort og bidrag sendt inn 20 TIMER?! Hva for noe sykt har du laget? xD Minecraft xD Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sånn da var 20 timers arbeid unnagjort og bidrag sendt inn 20 TIMER?! Hva for noe sykt har du laget? xD Minecraft xD Gjorde det på vanlig singleplayer, og da skaffet jeg alt selv, så da kan du jo tenke deg Lenke til kommentar
Syv Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) nvfm Endret 5. juni 2011 av Syv Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Oh shit! Såg ikke dette før nå. Får vell hive meg rundt å gjøre noe! Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sånn da var 20 timers arbeid unnagjort og bidrag sendt inn 20 TIMER?! Hva for noe sykt har du laget? xD Minecraft xD Gjorde det på vanlig singleplayer, og da skaffet jeg alt selv, så da kan du jo tenke deg Hehe brukte 4 timer på å lage mitt minecraft bidrag selv men hadde multiplayer server og jukset littegrann =) selv om eg allerede hadde mesteparten av ressursene mine fra før Måtte det beste bidrag vinne! lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tegneprogram? Vil det og si eks. 3D-programmer? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, men konkurransen er over nå Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 NÅ fikk jeg en god ide.. Har grublet og grublet, også er konkurransen ferdig: BANG!! god ide.. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kjipt når sånt skjer Noen som vet når i dag vinnerene blir annonsert? Lenke til kommentar
Anders Andersen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har noen en anelse når vinnerne blir kunngjort i dag? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har noen en anelse når vinnerne blir kunngjort i dag? Spurte akkurat om det samme Lenke til kommentar
Anders Andersen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har noen en anelse når vinnerne blir kunngjort i dag? Spurte akkurat om det samme Man kan ikke se alle kommentarene når man er inne på gamer.no og skriver kommentar, desverre! Men nå som begge har spurt om det samme er sjansen for svar desto større Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har noen en anelse når vinnerne blir kunngjort i dag? Spurte akkurat om det samme Man kan ikke se alle kommentarene når man er inne på gamer.no og skriver kommentar, desverre! Men nå som begge har spurt om det samme er sjansen for svar desto større Litt irriterende det der Ja, får håpe på det Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så konkuransen for 40 min siden, trodde det var til klokka 8 i kveld, mekka sammen noe og sendte inn. Så var det klokka 08.00 på morran -,- Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så konkuransen for 40 min siden, trodde det var til klokka 8 i kveld, mekka sammen noe og sendte inn. Så var det klokka 08.00 på morran -,- DEN er kjip. Merk deg det til neste gang da 08:00 betyr 08:00 og ikke 20:00 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 hehe så bare klokka 8 og tenkte: "faen en time igjen, må forte meg". jaja sendte inn hehe kanske redaksjonen er litt snille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå