Odesseiron Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Vi har saftige premier å by på med en konkurranse helt utenom det vanlige. Les hele saken Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Flott tiltak og spennende konkurranse! Gode premier er det også! Gleder med allerede til å se bidragene dere forumbrukere klarer å komme opp med Lenke til kommentar
Anders Andersen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvor skal man sende inn bidraget sitt? Veldig bra konkurranse og flotte premier! Dette liker jeg Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvordan skal man sende denne inn? her på gamer ? eller til en e-post? Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis man lager et bilde, hva hadde vert beste oppløsning for dere? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Oppløsning har ingenting å si. Så høyt som mulig. Send svarene til [email protected] merket som Logokonkurranse. Endret 3. juni 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er utvilsomt den minst kreative leseren. Beklager, men jeg står over. Haha Lenke til kommentar
Epicmc Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har jeg forstått det riktig: At man bare trenger å lage "G"en? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Epicmc Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 OK Noe liknende avataren din, da? BTW, får finne på noe kreativt ASAP ^^ Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 5 timer arbeid unnagjort og bidrag levert artig konkurranse Lenke til kommentar
glenn2903 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da er jeg ferdig med mitt prosjekt. Tror det blir helt unikt fra noen andre Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Men må det bare være G'en eller kan det være hele Gamer.no hvis man vil det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det tillatt å sende inn flere enn ett forslag til logo? Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Håper gamer.no publiserer alle bidragene, iallefall de 50 beste lyst å se ka alle andre har funne på xD Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Er det tillatt å sende inn flere enn ett forslag til logo? Send inn så mange dere bare vil. Dere trenger kun å lage g-en, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Haha. Jeg har faktisk aldri sett at det der var en G før det ble påpekt nå. Jeg har alltid trodd at det var en fancy oransje "blopp" av noe slagen. Nå er "bloppen" tapt for evig og alltid, for nå ser jeg kun G-en. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Artig å holde på med på en lørdag formiddag! Gleder meg til å se alle bidrag. Lenke til kommentar
Saurdal Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er det bare bilder? Eller har vi lovt til å sende inn småvideoer? Er det bare bilder? Eller har vi lovt til å sende inn småvideoer? Er det bare bilder? Eller har vi lovt til å sende inn småvideoer? Er det bare bilder? Eller har vi lovt til å sende inn småvideoer? Sorry for at den ble sendt mange ganger xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå