lucky666 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Skal ha en laptop til spilling og vanlig bruk med meg i ferien. Har tenkt litt på denne. Tror det skal gå an å spille litt på medium innstillinger med den. Noen som har den eller fujitsu generelt, som kan evt anbefale den produsenten? Slik jeg ser det, må da dette være et ok kjøp? Tenkte i tillegg å sette inn en ssd disk i erstatning for den trege 5400. Endret 3. juni 2011 av lucky666 Lenke til kommentar
jensengen2 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Spec. så taktsisk talt bra ut... Men hadde Fujitsu selv før. Den ble sinsykt for overopphetet og hadde bortimot 200fps i alle medium graphic games.. Men da den først ble oppheten brukte hadde jeg 0-10 fps ... Sykt irriterende.. og Pcen blir fort varm.. Brenner seg nesten ved å ta på tastene.. Gå til netonnet.no å se der. Se etter HP Pavilion eller en Acer. De fungerer ofte flesk. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Hvilken modell hadde du? Lenke til kommentar
allymos Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fujitsu vil jeg aldri anbefale. Hvor mye penger har du tenkt å bruke ? Kan kansje gi deg noen alternativer Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Nei, jeg er veldig skeptisk til Fujitsu, selv om den jeg linket til har bra spec til prisen. Fant en Asus På Dustin som ser ok ut. Den vil holde i massevis til mitt bruk i ferien Men jeg tar gjerne imot andre gode forslag. Hadde tenkt et øvre tak på ca 6000 kr. Lenke til kommentar
allymos Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 En asus er absolutt et bra valg! Jeg har hatt asus før og de funker i år etter år som bare rakkeren Den du fant der virket som et bra valg Pluss, hvis du kjøper noe du kansje synes er litt mer enn du trenger akkurat nå, så betyr det bare at den holder i litt flere år Med tanke på at det inni ikke går ut på dato fullt så fort. Jeg anbefaler definitivt den asus'en. Tip; Hvis du er villig til å betale 1000 kr mer enn ditt egentlige budsjett får du en fin HP her. Mye ''bang for your buck'' som de kaller det. Jeg har aldri vært noen kjempe-fan av HP selv noen gang. Men det er min personlige mening. HP Pavilion Dv6 Håper det hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå