Tskui Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Flyttet nettopp inn på en hybel hvor en Elfunk 42(?) HDready tv henger fast på veggen. Jeg må bruke denne da jeg ikke får tatt den ned. Det følger også med et Bose stereoanlegg som tven, PC, ps3 og Get er koblet til. Problemet mitt er det at når jeg skal koble noe til tven og ikke bruke lyden fra anlegget, men lyden fra tven så får jeg ikke noe lyd. Altså, høytalerene i tven gir ikke lyd. Har prøvd alle innganger jeg kan, men den gir ikke lyd med HDMI, scart eller de rød, hvite og gule kablene. Noen som har noen tips og komme med? Trenger jo lyd når jeg skal spille Megaman! Endret 3. juni 2011 av Tskui Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Du kan prøve å bla igjennom menyen og finne "Gjennopprett fabrikkinnstillinger", og prøve den. Ellers er iallefall jeg blank. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Prøvde det, det nærmeste jeg kom var "nullstille" og det var kun innstillingene for lysstyrke osv... Utrolig irriterende, men takk for forslaget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Greier du å få lyd fra tv-snø: http://www.pond5.com/stock-footage/79678/tv-snow-noise-02.html Vist ikke vil jeg tro høyttalerne er defekt dessverre. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Nei, får ikke noe lyd av tv-snø, så da er de vel ødelagt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå