smagn4 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei Må si jeg er veldig usikker på hvor jeg burde poste dette. Moderator må gjerne flytte den til et mer passende sted. På lørdag skal jeg på "summer party" på Samfundet i Trondheim. Jeg er snart 17 år og det er første gang jeg drar på en et slikt arrangert party. Problemet er at jeg ikke vet hva som er vanlig å ha på seg på en slik fest. Hva faller jentene for? Takk for all hjelp :-) Lenke til kommentar
Populært innlegg Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2011 15 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ikke overvurdér klærnes betydning. På siste festen jeg var på var det en i United-drakt som hadde best tak på jentene. Men det er ikke noen ulempe å se litt ordentlig ut. Jeg ville valgt jeans og skjorte, hvis det ikke blir for varmt. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Å bare ha på seg Adam's drakt lokker nok flest damer på en slik fest Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vanlige klær. Jeans å skjorte er nok normen. Det viktigeste er at du har på deg noe du selv liker og er komf med, og at det passer (for stort og for smått ser rart ut ) Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er vel berumudashorts og t-sjorte og sandaler da siden det er "summer party":o 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå