haze1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei, Har et lite spørsmål ang. trening av bryst. Nå har dette vært en ganske lei vinter for meg, har skjedd så mye dritt i privatlivet at trning ikke kkurat har vært noe førsteprioritet. Har i grunn en ganske slank kropp, men som sagt, trening har det blitt veldig lite av, så har sitti mye på ræva for å si det sånn. Har heller ikke hatt noe spesiell overspising av feit mat, men har alikevel klart å dra på meg littmage, å "bryster" om du vil kalle det det, heldigvis ikke noe som henger på noe som helst måte, men kan se det har vokst litt i akkurat det området. Å nå som sommern endelig er her, er jeg litt flau for å gå i bar overkropp, magen er ikke det jeg er mest flau over, kun "brystene" mine Så det jeg lurer på, er det noe jeg kan gjøre for å få minsket disse litt fort, eller gjort om til muskler? Har ikke akkurat veldig god tid tid eller råd til å gå på noe helsestudio før uti august en gang heller, noe som kansje gjør det litt vanskeligere. Har ikke så mye treningsutstyr, men har to manualer på 7 kg. hver, å en vektstang med tilsammen 30 kg på. Håper noen kan hjelpe meg ut av denne knipa. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fettet på brystet fjernes mest effektivt med godt kosthold og gjerne kardiotrening. Spist sunt (innta mindre kcal enn du forbrenner = kaloriunderskudd) og løp 2-3 turer i uka så forsvinner det nok fort. Ellers er generell styrketrening å anbefale. Tren hele kroppen, ikke bare bryst. Lenke til kommentar
haze1 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Takker for svar. Har tenkt på dette med løping, men har elendig kondis nå etter vinteren, men sykler en lang tur hver dag uten att dette har gitt noe merkbar effek. Skal også nevnes at jeg har ganske lav forbrenning.. Men var noen som nevnte hoppetau en gang i tiden, kan dette være noe og anbefale? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) All kondisjonstrening er bra, hoppetau, sykling etc. Du har med all sannsylighet ikke lav forbrenning med mindre du har fått påvist dette hos legen? Det normale problemet er kostholdet. Du spiser rett og slett for mange kalorier i løpet av en dag. Les dette: Du er ikke et unntak Endret 3. juni 2011 av phax Lenke til kommentar
Nuk Su Kow Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hoppetau er bra kardio det men du må nok se på dietten din hvis ikke løping har funket. Lenke til kommentar
haze1 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ja men da er det bare å kjøre på Kondisen kommer jo ikke tilbake uten trening heller så, hehe.. Nei har ikke fått dette påvist hos lege, bare gått ut i fra det, siden den var mye bedre før. Me da takker jeg igjen for svar (Y) Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er normalt at forbrenningen avtar etterhvert som man blir eldre. Men det betyr ikke at du er unormal av den grunn. Lær deg grunnprinippet om kcal inn - kcal ut så er du langt på vei. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Daffe avgårde på sykkel er ikke veldig bra kardio. Det er en grunn til at det er mer slitsomt å løpe; og det er derfor det funker:) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Om du vil få mer ut av syklingen din, så kjør intervaller i løpet av turen Ikke kjør langvarig lav intensitet. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 All bevegelse hjelper. Ikke nødvendigvis for kondis, men det bruker jo energi. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 All bevegelse hjelper. Ikke nødvendigvis for kondis, men det bruker jo energi. Joda, men enkelte bevegelsesformer forbrenner mye mer enn andre, på samme stykke tid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå