AK47 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Nærmere blåkopi kommer man ikke. Jeg skaffet meg omsider Rise of Nation og fikk bekreftet det jeg fryktet mest. Det var en blåkopi av Emire Earth, bortsett fra at Empire Earth er bedre med videre forskning på hvert enkelt våpen/fartøy. Jeg føler meg lurt Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Empire Earth er et konge spill... blir fort lei da... Hvis rise of nations er en kopi er det jo kanskje bra da... Skal prøve det snart, en kompis har det snart... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har ikke begge de to selskapene som produserte dem en forbindelse med Microsoft. For det virker som de har brukt samme "motor", men jeg Rise of Nations har noen kjekke "vri" på sin "versjon". I Rise of Nations lager man "by'er" på en annen måte enn Empire Earth. Og det er også en morsom form for Risk i Rise of Nations som jeg hadde sans for. Vanlig risk nesten, bare at terningene er byttet ut med Rise of Nations liksom Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ehm, å kalle RoN en blåkopi av EE er jo som å kalle papp en blåkopi av papir, det er jo helt på jordet... Jeg så ganske kjapt at her var det forbindelser, men å kalle det blåkopi er jo helt absurd, og forandringene er jo helt klart til det bedre, så hva du klager over skjønner jeg ærlig talt ikke... Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg må si meg helt uenig her - EE var en uinspirert RTS klone av alt annet hadde jeg følelsen av, et spill jeg slet meg halveis gjennom i kjedsomhet. Det virket så stakkarslig i forhold til andre RTS på den tiden (som age of empires det lignet mistenkelig mye på), og det eneste det hadde gående var "3D". Rise of Nations derimot, var friskt og nytenkende, faktisk en super kombinasjon av Civilisation og RTS ingen andre har klart før, med mange helt nye elementer i begge sjangere (sone kontroll, influens etc). At du kan sammenligne de to er helt forbi meg. Hvis du også leser reviews av de to spillene ser du at ingen trekker den forbindelsen. Og fysj på deg, nå fikk jeg lyst å spille en 'conquer the world' risk-lignende kampanje i RoN igjen og det har jeg ikke tid til! =) Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jo, star wars galaxies tror jeg spillet heter, det er en skinpack med lyder og skins til age of empires 2 men blir solgt som ett eget spill bundlet med age of empires 2... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jo, star wars galaxies tror jeg spillet heter, det er en skinpack med lyder og skins til age of empires 2 men blir solgt som ett eget spill bundlet med age of empires 2... Intergalactic Battlegrounds eller noe sånt? SKUFFAAA! Møkkaspill, asså... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Star Wars Galactic Battlegrounds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå