corsa91 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei Jeg har eksamen om ikke så lenge men jeg er ikke helt sikker på objektorientering. Arv og klasser og AJAX. Ajaxen har jeg ikke skjønt noe av. Noen som kan forklare meg kort evt med script? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis ikke du har gjort leksene dine før nå, er det litt i seneste lage. AJAX er kort fortalt en teknikk for å oppdatere deler av en side med data fra serversiden, istedetfor å laste hele siden på nytt. Det enkleste er at du googler ajax tutorial og lære deg det selv. Så får du heller spørre når du har noen mer konkrete spørsmål. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ajax kan f. eks bruke stil: - side 1 har en gjestebok (php) - bruker skriver innlegg - javascript henter input fra form-fields, og sender vha. ajax inputen til side 2, et php-script som lagrer innlegg - side 1 blir oppdatert vha. javascript Er et eksempel.. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg fant ut. Boka hadde litt dårlig forklart så det var grunnen til at jeg spurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå