Gå til innhold

Kjøpe Beyerdynamic DT-770 igjen? Alternativer?

Anbefalte innlegg

TL;DR: Anbefal lukkede hodetlf ~1500kr

Jeg hadde et par Beyerdynamic DT-770 for inntil noen måneder siden. Nå har ikke jeg prøvd veldig mange forskjellige hodetelefoner, ihvertfall ikke over lengre tid, men opplevde disse som helt fantastiske! Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe samme hodetelefoner igjen, eller om det er noen gode alternativer jeg burde vurdere.

Det jeg likte med DT-770 var at ingen lyd slapp ut i det hele tatt, at de dempet lyder utenifra veldig bra. De hadde en enorm detaljrikdom og perfekt balansert åpen lyd, ihvertfall beste jeg har hørt. Men i og med at de er studiotelefoner så var det kanskje litt lite bass til tider, det kom vel egentlig an på hvordan musikken var miksa, og man tar kanskje rett og slett høyde for at folk har lytteutstyr som framhever bassen? Men vil ikke ofre presisjonen i bassen de hadde for mer bass heller på en måte.

De var også utrolig behagelige å ha på og satt godt, men det gikk virkelig ikke an å ha bare den ene klokken på dj-style, det var en ulempe. De var også ganske store og ikke sammenleggbare, men det må man vel kanskje regne med på lukkede rundt-øre-hodetelefoner.

Så om noen har tips til andre hodetelefoner i ca samme prisklasse jeg burde sjekke ut hadde det vært flotters! :)

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...