Cydin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hei! Jeg leter etter en laptop som funker til gaming. Den skal helst ikke koste mer enn 8000, men hvis den går et par hundre lapper over går vel det. Jeg skal bruke den til et par tunge spill (CS:S, Mw2) Og et par andre spill. Hadde vært fint hvis jeg kunne få et par links Størelse er ikke problemet, men jeg må flytte den annen hver uke fra hus til hus! Så om den er stor har ingen ting å si! Endret 3. juni 2011 av BasicKill Lenke til kommentar
richoel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 HP ProBook er veldig ideel til gaming, de er små, lett å ta med seg og ikke minst meget kraftige. De finnes i forskjellige utgaver. Fant en som passer til maks prisen din: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634094 Ellers er jo ailenware noe som også kunne passe - men de er dog litt større og dyrere. Lenke til kommentar
Cydin Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Takk,men størelse er ikke problemet, men jeg må flytte den annen hver uke fra hus til hus! Så om den er stor har ingen ting å si! vil helst ha 15.6 skjerm eller noe lignende. Hadde også vært fint kunne den kjøre mer enn bare mw2 og andre mer krevende spill. Endret 3. juni 2011 av BasicKill Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) HP Probook er ikke egnet til spillijng da den har et Intel HD Graphics 3000 skjermkort, så du kan stort sett glemme å spille MW 2 på den. Du får en Asus G53SW til 8495 kr hos Dustinhome. Bedre gaming laptop til den prisen tror jeg du ikke finner noe annet sted eller av annet merke. G53SW har et GTX 460M kort som drar CS og MW2 uten problemer. Endret 3. juni 2011 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå