HelloKjersti Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ny nedlastingstjeneste blir eneste onlinetilbyder av Star Wars: The Old Republic. Les hele saken Lenke til kommentar
starkr Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det en arbeidstittel? Origins høres ut som et ganske cheesy navn på en nettbasert distribusjonskanal. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dette slaget kommer EA til å tape. Steam har altfor stort community for at Origins skal ta av. Uansett kommer folk til å bli veldig sure på EA for at de bare gir ut TOR til sin egen nett-tjeneste, og ikke Steam. Lenke til kommentar
supercalle Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hah, den kampen har de nokk allerede tapt, men fint med lit konkuranse i markedet. Hvem vet, kanskje Steam blir enda bedre... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Håper bare ikke dette innebærer at EA holder for mange perler unna GoG.com 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dette er et marked som skriker etter konkurranse. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Dette er et marked som skriker etter konkurranse. Helt enig. Problemet er jo at vi på brukernivå gjerne skulle ha forholdt oss til kun en portal. Løsningen i mine øyne må vel bli en tredjeparts applikasjon som integrerer steam/gog/impulse/ etc, noe ala det miranda gjorde for alle chattetjenestene i sin tid. Endret 3. juni 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hadde helst sett det uten en applikasjon (GoG gjør vel dette, samme med D2D). Lenke til kommentar
gholie Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Flott at andre store selskaper hiver seg inn på markedet, vi trenger verkeleg konkurranse her då Steam har ein ekstrem sterk stilling så langt. Kanskje det betyr at vi slepp at €=$ etterkvart. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nok en grunn til å ikke spille SW:TOR Endret 3. juni 2011 av Varrakk Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskje kjem EA til å tape, men eg håper inderleg at dei ikkje gjer det. Som Lycanthrope seier, denne marknaden skrik etter konkuranse. Det er verkeleg på tide nokon tar opp konkuransen med Valve på dette området! 1 Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 å finne ut dette ti år etter at valve lagde steam, er vel litt sent, men kansje de tenkte, betaler folk full pris på steam , så kjøper de det vel til full pris hos osss også? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskje kjem EA til å tape, men eg håper inderleg at dei ikkje gjer det. Som Lycanthrope seier, denne marknaden skrik etter konkuranse. Det er verkeleg på tide nokon tar opp konkuransen med Valve på dette området! ... ja for EA er påforbrukernes side ... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ... ja for EA er påforbrukernes side ... Ingen er på forbrukernes side, men det ideelle er at økt konkurranse fører til litt mer rift om kundene, og dermed også bedre løsninger. I dag vinner Steam nærmest på walkover. 1 Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ... ja for EA er påforbrukernes side ... Ingen er på forbrukernes side, men det ideelle er at økt konkurranse fører til litt mer rift om kundene, og dermed også bedre løsninger. I dag vinner Steam nærmest på walkover. Det verste er løsninger hvor butikken får enerett på å selge spill så vi må ha 14 forskjellige kontoer for å ha tilgang til spill. Her har vel ikke steam utmerket seg som noen versting Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vil bare advare mot å kjøpe på EA Online, da jeg er blitt grundig lurt der selv. Nå er det riktignok noen år siden, den tid jeg spilte The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth og kjøpte en tilleggspakke. Online. Spilte. Og koste meg. Et helt år, inntil jeg ikke fikk logget inn og fikk beskjed fra EA om at jeg bare hadde kjøpt spillet for et år og måtte betale en gang til (til og med dyrere enn hva ekspansjonspakka kostet i butikk). Etter dette handler jeg ikke mer hos EA, online. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det verste er løsninger hvor butikken får enerett på å selge spill så vi må ha 14 forskjellige kontoer for å ha tilgang til spill. Her har vel ikke steam utmerket seg som noen versting De får bare enerett på digital distribusjon av SWTOR, du kan fremdeles kjøpe det i butikken. Er det ikke strengt tatt nokså likt enerett når retail-spill, eller spill fra andre digitale butikker, fremdeles bruker Steamworks og krever at du legger dem til en Steam-konto for å spill dem? 1 Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nok en grunn til å ikke spille SW:TOR hmm, hvis det er slik at du ikke blir å spille TOR pga DET så skal du egentlig bare la være. 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er bare livredd for at Battlefield 3 blir droppa eller grovt forsinket på steam som andre EA spill. 1 Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Se på bildet av Jabba the hut. Utrolig dårlig laget. Ræva textures og han ligner jo ikke. Dette lover IKKE bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå