SmileyB Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei. Jeg har bestillt en HD PVR (Hauppauge)fra komplett, jeg bestilte den 1.juni. Når blir den sendt og når kommer den, btw jeg bor i Hønefoss Lenke til kommentar
SmileyB Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 til den blir sendt eller leverings tida? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis de har den på lager så kommer den ganske fort. De sender som regel samme dag eller dagen derpå. Lenke til kommentar
SmileyB Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Men det var jo sånn dag igår når ingen jobbet hadde de fri også eller ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 De hadde fri de også, så antagelig pakkes den i dag om de ikke har noen problemer. Lenke til kommentar
SmileyB Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ok tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nå har jeg ikke sjekket og det er en stund siden jeg bestilte noe fra Komplett. 1. Bestiller du før kl. 1000 av en vare som er på lager, blir denne sendt ut samme dag. 2. Videre går denne innom Stokke? så til Oslo. Herfra blir denne kjørt ut. 3. I ditt tilfellet vil pakken ankomme Hønefoss postterminal lørdag 04.06. og får denne neste arbeidsdag, som er 4. Mandag 06.06. Om du bestilte den 01.06 etter klokken 1000, får du mest sannsynglig pakken ikke før på tirsdag, da varen blir sendt ut idag. (Helligdag igår). Da får vi se om jeg har rett! Edit: Jeg bor i Drammen, og har bestilt uttalige varer fra Komplett. Dette er mine erfaringer. Endret 3. juni 2011 av daihiep Lenke til kommentar
SmileyB Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ok Tusen Takk !!! )) Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er en annen tråd som diskuterer uvanlig sen levering hos Komplett for tiden. Men det er visst bare for varer de ikke har på lager hos seg. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Sist jeg handlet på Komplett, så gikk det veldig fort. Natt til mandag bestillte jeg en isbitmaskin som hadde veldig billig frakt pga hentebu i Stavanger. Tirsdag formiddag fikk jeg melding om at jeg kunne hente varen. Men det tar kanskje lenger tid om varene blir sendt til postkontor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå