Windoge Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Pc Player var det beste spillmagasinet! Synd de sluttet i Norge i 2001. Har samtlige nr fra 97 til 2001 og er fremdeles god lesing. Brukte å kjøpe Tips & Tricks bladet også. Alltid morsomt å kjøpe hvert blad for å sjekke om det var kommet noen nye spillbare demoer, ettersom det gikk sakte å laste ned med modem. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Godt å se at anmeldere tør å være ærlig med spillet. Terningkast 1 i VG http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10095330 Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 VG ga vel og merke ternigkast 6 til Dragon Age 2 også toguh.. Så må vel ta alt med et klype salt fra den gjengen, som det virker som er vaksinert mot "kjedelige" karakterer. Altså 3-5.. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Duke Nukem Forever koster bare rundt 180 kr på Amazon.co.uk. Er ikke så ille pris det. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Anmelderen i VG har åpenbart ikke forstått Duke. Å slakte Duke Nukem Forever og istedet foreslå Crysis 2 blir som å slakte Evil Dead 2 for deretter å heller foreslå at man skal se Titanic istedet siden den filmen har bedre effekter, skuespill og handling. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Stort sett enig i hva du skriver, særlig filmanalogien. For meg er Duke Nukem Forever som å se en actionfilm fra 80-tallet med Sylvester Stallone. One-liners, tvilsom historie som ikke tar seg selv så seriøst, overfladiske overkule karakterer, latterlige spesialeffekter. Det er enkelt, gjenkjennende og underholdende. Jeg koser meg ofte mer med slike filmer enn med moderne, komplekse actionfilmer med de siste spesialeffektene. Jeg tror mange av fansen ikke ønsker seg noe annet enn det heller. Men det virker ikke som det er det som er grunnen til folks skepsis, Duke3d var et bra spill i bunn, hovedsaklig virker det som det spillbarhet folk er "skeptisk" til. AtW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det lukter jo litt når vanlige dødelige enda ikke har tilgang til demoen og de store spillsidene ikke hadde en anmeldelse klar til slippet. Her skal det selges så mye som mulig før folk skjønner tegninga. 2 Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Har nettopp skaffet dette så ser jo frem til å teste Ser jo for meg et standard plot som om skulle være en tungspekket actionfilm med sylvester stallone ja Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Godt å se at anmeldere tør å være ærlig med spillet. Terningkast 1 i VG http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10095330 Jeg synes Duke Nukem Forever er morsommere enn Crysis 2. PS De store spillsidene har ikke kommet med anmeldelse fordi spillet ikke kommer ut før 14. Juni i USA. Endret 13. juni 2011 av hitman47 1 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Om denne ikke er poster her før: Generelt et problem i stort sett alle nye fps spill, og spesielt for stakkars Duke... 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Anmelderen i VG har åpenbart ikke forstått Duke. Å slakte Duke Nukem Forever og istedet foreslå Crysis 2 blir som å slakte Evil Dead 2 for deretter å heller foreslå at man skal se Titanic istedet siden den filmen har bedre effekter, skuespill og handling. Mener du folk som er interessert i duke-spillet er uinteressert i andre fps? AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Om denne ikke er poster her før: Generelt et problem i stort sett alle nye fps spill, og spesielt for stakkars Duke... Hmm, er det litt skremmende at jeg kjenner igjen mappet til venstre? (dvs ihvertfall nesten, det er fra episode 1 av doom, men husker ikke akkurat level-nummeret, siste halvdelen av map-settet ihvertfall) AtW Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nei, han mener att Duke Nukem og Crysis 2 er helt forskjellige spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nei, han mener att Duke Nukem og Crysis 2 er helt forskjellige spill. Så griseforskjellige er de jo ikke, begge er FPS-spill, det er ikke så villt usannsynlig at en som er i målgruppen for duke også er i målgruppen for crysis. AtW Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror mange av fansen ikke ønsker seg noe annet enn det heller. Men det virker ikke som det er det som er grunnen til folks skepsis, Duke3d var et bra spill i bunn, hovedsaklig virker det som det spillbarhet folk er "skeptisk" til. Godt over halvveis nå, og for meg så er Duke Nukem Forever et bra spill i bunn. Veldig røft i kantene til tider, naturligvis, men jeg liker ikke spillet på grunn av nostalgikjertlene, jeg liker det fordi det er moro å spille. Den beste sammenlikningen er kanskje Half-Life 2--DNF låner struktur og tilnærming derfra. Det er mindre sammenhengende og mer ujevnt, men stort sett morsomt, og jeg gliser temmelig ofte. Ting som henrettelsene, ego-baren, krympegeværet, monstertrucken og bossene har for eksempel bidratt til det. Sånn 6-7 av 10, og langt fra den katastrofen det fortelles om. Men jeg har inntrykk av at Xbox 360-utgaven anmeldes mest, og i følge Eurogamer er den desidert dårligst. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror mange av fansen ikke ønsker seg noe annet enn det heller. Men det virker ikke som det er det som er grunnen til folks skepsis, Duke3d var et bra spill i bunn, hovedsaklig virker det som det spillbarhet folk er "skeptisk" til. Godt over halvveis nå, og for meg så er Duke Nukem Forever et bra spill i bunn. Veldig røft i kantene til tider, naturligvis, men jeg liker ikke spillet på grunn av nostalgikjertlene, jeg liker det fordi det er moro å spille. Den beste sammenlikningen er kanskje Half-Life 2--DNF låner struktur og tilnærming derfra. Det er mindre sammenhengende og mer ujevnt, men stort sett morsomt, og jeg gliser temmelig ofte. Ting som henrettelsene, ego-baren, krympegeværet, monstertrucken og bossene har for eksempel bidratt til det. Sånn 6-7 av 10, og langt fra den katastrofen det fortelles om. Men jeg har inntrykk av at Xbox 360-utgaven anmeldes mest, og i følge Eurogamer er den desidert dårligst. Det kan nok hende, har ikke fått prøvd det selv enda. Jeg synes bare det til tider virker litt "billig" hvordan kritikk av enkelte avfeies med "det er da duke" eller liknende. Bare fordi et spill er tradisjonelt i stilen, betyr ikke at man kan slippe unna med hva som helst. AtW 1 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 spilt det en stund nå. til tider et helt greit spill, men for det meste bare frustrerende, når jeg tenker på hva det burde være. De største spørsmålene jeg sitter med er: Hvorfor kan ikke Duke Nukem bære mer en 2 våpen? Pga realisme? Ja, Duke har alltid vært realistisk... Hvorfor kan ikke Duke Nukem gå hvor han vil, når han vil? Vente på cutscenes, dialog eller no annet tull før jeg kan åpne døra, passer absolutt ikke inn i Dukes verden. Hvorfor er alt på skinner? ingen secrets, ingen alternative ruter, ingen frihet. Grafikken er helt grei, bortsett fra at det meste er grått og brunt. Noen steder er veldig bra, men til tider ser områdene så kjedelige ut at jeg nesten sovner. Dette er ikke Duken Nukem slik jeg husker han. Dette er Call of Duke, Modern fps. Ikke no fan av hvordan dagens FPS marked har endret seg siden cod: mw kom på banen. Alle fps blir like, uten noe av sjarmen som var før. Helt greit å ha cod-lignende spill, men skulle ønske at ikke alle ville etterligne cod. Hvis jeg ser bort i fra at jeg spiller som Duke Nukem, kan spillet kanskje gis en svak 3 på terningen. Tar vi med hva Duke stod for og hva jeg forventet, svarer det til 1 på terningen. 2 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde gameplayet i bunn vært like bra som på Duke3d så hadde det nærmet seg noe spillbart. Men dette er clunky og unøyaktig til tusen. Folk som spiller på PC- utgaven klager på "mouse- smoothing". Den er der også på 360 og ødelegger moroa. Det som gjorde Duke3d så bra for meg var gameplay. Raskt, presist, responsivt. Er ikke det på plass er det ikke Duke. Forøvrig en morsom observasjon på Kotaku. Ingen i Gearbox har noen gang påstått at DNF blir et bra spill. Synd det heller ikke ble Duke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå