Gå til innhold

Duke Nukem Forever

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange som har bestillt Balls Of Steel editon forresten? Det er jo den eneste utgaven ;). Merket at når jeg slo av "Post-processing" ble grafikken mye bedre i demoen.

Ellers regner jeg med at folk har fått med seg at man kan bruke noclip for å komme seg til et slags "easter-egg" i demoen.

Du kan også finne en Holoduke i nærheten av monstertrucken når den går tom for drivstoff.

Lenke til kommentar

Enig i at de post effect greiene ikke nødvendigvis gjør ting bedre. Skulle nesten tro det var akkurat sånne "moderne" ting de ville kunne bruke til å heve grafikken litt, men det er kanskje ikke sånn det funker, hvis motoren er gammel i utgangspunktet. I stedet blir ting bare blurry på feil måte, og jeg likte heller ikke så godt color correction (eller hva de kaller det i dette spillet) i uteområdet. Også dumt at så mange ting er samme valget i options, slik at man f.eks. ikke kan prøve ambient occlusion uten FoD osv..

Man kan forresten få fram flere (alle?) våpen i demoen. Tror heller jeg vil oppdage disse tingene i fullversjonen, men hvis noen andre er interessert:

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=122614

Lenke til kommentar

Det er litt merkelig at man ikke får det gjennom Steam pre-order, når det faktisk er Steam de bruker til å distribuere pc-demoen..

Gjengs svar på det var visst at Steam hadde 10% rabatt og derfor ikke fikk demo. Idiotisk begrunnelse i mine ører, men jeg er ikke SÅ interessert i en demo så nær utgivelsestiddpunkt. Det hadde vært mer interessant i fjor

Lenke til kommentar

Det er forskjell på demoer og fullversjoner innimellom, men de tingene som blir ramset opp her er såpass "integrerte" i spillet at jeg tviler på at noen av dem er byttet ut i fullversjonen. Med mindre demoen virkelig er eldgammel, da. Jeg synes det var litt kjedelig å måtte droppe våpen for å plukke opp nye, om ikke annet kunne man ihvertfall beholde pistolen og heller ha to "slots" ved siden av denne. Men de andre tingene er ikke noe som plager meg voldsomt.

Lenke til kommentar

Grusomt dårlig demo. Grafikk, animasjoner, kontrollere og selvfølgelig våpenbegrensningen er svakt. Gameplay, som var det som gjorde Duke3d så utrolig bra, er clunky og unøyaktig. Supersmooth er borte. Jeg legger min preorder på is foreløpig, hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg var så dum og kjøpte spillet via Multigamer ettersom prisen der var lavest av de jeg hittil hadde funnet. Nå ser jeg at de har endret til en annen utgivelsesdato enn resten av verden:

Tilgjengelig: 11/06/2011 - 00:00
:thumbdown:

Oh well. Får fyre det opp på PS3 heller da :p

...greit nok at jeg tåler å komme til vanskelige punkter i spill, men når HELE jævla banen skal loades inn på nytt igjen hver gang man dauer... Dét blir slitsomt det. Man rekker jo å gå på dass både to og tre ganger før man får fortsette/prøve på nytt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...