Mala Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Standard utgaven av Snake Eater var helt jævlig å spille, orket aldri fullføre den utgavem faktisk. Men det kom også av at spillet var drit kjedelig store deler av spillet. Slutten derimot, herregud for en fantastisk avslutning Kjøpte den samler boksen med alle spillene fra USA for noen år siden, der fulgte Subsistence utgavene av MGS2 og 3 med Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 blir nokk kjøp av mgs spilla til xbox ja digg elsker de spilla ass Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis det er snakk om MGS2 Substance og MGS3 Subsistence er dette virkelig virkelig gode nyheter! Da kan jeg endelig pakke vekk PS2en :-D og jeg slipper å gå til anskaffelse av PSP for å spille Peace Walker! Det som er genialt om det er Subsistence er at da får man med de to første Metal Gear spillene, type NES grafikk. Men til folk som ikke har spilt disse spillene før, vær obs på at MGS spillene har inkrementelle forbedringer for hver generasjon, så det anbefales til de grader å begynne fra begynnelsen, ellers vil man savne funksjoner fra de seinere spillene, for ikke å snakke om at historien blir vanskelig(ere) å følge med på om man ikke er med fra starten. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mye bra som kommer i HD nå ja, av eldre spill that is. Håper også på remakes av Kingdom Hearts 1 og 2 og BbS til PS3. Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hvis det er snakk om MGS2 Substance og MGS3 Subsistence er dette virkelig virkelig gode nyheter! Da kan jeg endelig pakke vekk PS2en :-D og jeg slipper å gå til anskaffelse av PSP for å spille Peace Walker! Det som er genialt om det er Subsistence er at da får man med de to første Metal Gear spillene, type NES grafikk. Men til folk som ikke har spilt disse spillene før, vær obs på at MGS spillene har inkrementelle forbedringer for hver generasjon, så det anbefales til de grader å begynne fra begynnelsen, ellers vil man savne funksjoner fra de seinere spillene, for ikke å snakke om at historien blir vanskelig(ere) å følge med på om man ikke er med fra starten. Slik jeg forstod det er det ikke snakk om å inkludere MGS2 Substance og MGS3 Subsistence. Man vil derimot gå ut ifra den versjonen av MGS3 som følger med i Subsistence-pakken, altså slik at man får den bedre kameravinkelen. Sjekk her: http://www.thesixthaxis.com/2011/06/03/more-metal-gear-solid-hd-collection-details-emerge/ Kjenner at jeg angrer veldig for at jeg begynte med firern...(har enda ikke fått spilt gjennom noen andre) Ja, ja, får bare late som om jeg glemte historien der Endret 6. juni 2011 av kristian04 Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var lov å håpe da... Substance inneholder f.eks. mange fine VR-missions, enkle baner med tester hvor man f.eks. skal klare å komme seg i mål ubemerket på kortest mulig tid, og som gir mange timer (minst like mange som selve hoveddelen av spillet) med underholdning. Jeg ser for meg at dette hadde blitt veldig bra på et moderne system med gode muligheter for leaderboards og achievments etc. Subsistence inneholder mye skvip som videoer og filmteater av spillet, noe jeg ikke kommer til å savne. Men Subsistence har også de nevnte Metal Gear -spillene, samt en online del som jeg aldri har fått testet etter som at nettverksintegrasjonen til PS2 ikke var så smerteløs som man er vant til den dag i dag. Jeg så ikke noe om ekstramaterialet til Subsistence skulle være med eller ei, så fingrene krysset! Rent spillmekanisk ville jeg påstå at fireren er så langt fra de øvrige spillene at du ikke kommer til å oppleve den samme mangel-følelsen ved å gå ned fra fire til tre som om du hadde gått fra tre til to eller to til en, så på den biten skal det vel være noenlunde ok å begynne med fire. Men på historiebiten så er saken en helt annen, du får pøve å glemme så best du kan. Det er antagelig mye som blir høstet opp i fireren som du ikke vil ha forstått fullt ut. Antagelig blir mange av spoilerene som måtte være i fireren så fjerne at du ikke innser at du hadde sett disse spoilerene før de får spoilet noe for deg. Eneren er IMO det beste spillet hvis man skal veie opp for når det ble sluppet (teknologi osv), så har du muligheten, spill eneren før du slår deg løs på HD-pakken! Eneren har vel kanskje den mest realistiske og engasjerende historien også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå