Odesseiron Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nå er det Metal Gear Solid og Silent Hill sin tur til å skinne. Les hele saken Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) De kommer vel til 360 også? Burde kanskje vært reflektert i tittelen? Edit: Tittelen her inne på forumet altså. Endret 3. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Herlig. Men det var litt rart at MGS1 ikke var inkludert. Uansett, skal nok ha den pakken. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Høres bra ut. Sammen med samlepakken til SOTC/ICO betyr det at mange av de aller beste PS2 spillene får en HD-oppgradering. Likevel hadde ikke en god bakoverkompatibilitet-funksjon vært å forakte, da brorparten av PS2 spill aldri vil se en HD-oppdatering. Endret 3. juni 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Siste nytt fra Japan er at SotC og Ico ikke vil komme i en samlepakke, men i separete utgivelser. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Får meg til å lure på om det var noe sjakktrekk å kjøpe MSG 1, 2 og 3 til de orginale platformene for ikke så alt for lenge siden -.- Ikke syns jeg de var spesielt bra heller, når det kom til stykke. Men pytt, pytt. Kjekt for fansen i det minste ^.^v Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Får meg til å lure på om det var noe sjakktrekk å kjøpe MSG 1, 2 og 3 til de orginale platformene for ikke så alt for lenge siden -.- Ikke syns jeg de var spesielt bra heller, når det kom til stykke. Men pytt, pytt. Kjekt for fansen i det minste ^.^v Alltid koselig å få spilt orginalversjonene da! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 SHIT De to beste MGS-spillene? JATAKK Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Halleluja! Skal så definitivt kjøpes! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det var litt skuffende at eneren ikke var med i pakken. Men den blir kanskje tilgjengelig som download eller lignende. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 HOHOHO, dette blir jo fantastisk. Jeg som trodde vi måtte vente til MGS Rising. Har ikke spilt gjennom 1ern, 2ern og 3ern, bare 4ern, men den var jo fantastisk. Lenke til kommentar
Concker Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 LATTERLIG! at enern ikke er med, hvorfor ikke ta med nettop grunnstenen i serien ?... Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ah, elsker disse HD-oppgraderingene til nyere konsoller. Begynte ikke med konsollspilling før i fjor, så mange gode spillserier jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Silent hill 2 kom til xbox og!!! så sony har ikke enerett om det spillet! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Silent Hill 2 - PS2, Xbox, PC Silent Hill 3- PS2, PC. Lenke til kommentar
Anders Andersen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Herlig. Men det var litt rart at MGS1 ikke var inkludert. Uansett, skal nok ha den pakken. Ja, veldig rart. Fordi MGS 1 er jo det beste spillet i serien etter min mening etterfulgt av sons of libery! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Silent Hill 2! Herlig! Gledelig med MGS 2 og 3 også, selv om det er vanskelig å se bort i fra at serien mangler Metal Gear Solid, selv om det vel er for gammelt til å bli særlig pusset opp. Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Herlig. Men det var litt rart at MGS1 ikke var inkludert. Uansett, skal nok ha den pakken. Ja, veldig rart. Fordi MGS 1 er jo det beste spillet i serien etter min mening etterfulgt av sons of libery! Er det egentlig så rart da? Enern ligge jo uansett på Playstation Network nå. Er vel vanskelig å gjøre så mye med grafikken til enern uten å endre spilet totalt, spillet er jo fra Playstation 1. Hadde vel blitt litt som den versjonen som kom ut på Gamecube (The Twin Snakes), en dårlig remake. Er egentlig glad for at de bare lar enern være som den er, den er jo historie! Uansett, sykt digg å få bekreftet disse ryktene! Gleder meg til endelig å få spille gjennom Metal Gear Solid serien! Håper de klarer å få det til like bra som på God of War Collection, både bedre grafikk og høyere fps! Endret 5. juni 2011 av kristian04 Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Btw. Fant akkurat ut at PS3 boksen vil inneholde en kode for nedlastning av MGS1, så man får en litt mer komplett pakke! http://www.computerandvideogames.com/304834/news/metal-gear-solid-and-zoe-hd-collections-listed-for-xbla-psn/ Endret 5. juni 2011 av kristian04 Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Sjekk ut dette! Nå gleder jeg meg bare enda mer! http://www.thesixthaxis.com/2011/06/03/more-metal-gear-solid-hd-collection-details-emerge/ Versjonen av MGS3 vil heldigvis være den i Subsistence, så vi slipper den spesielle kameravinkelen. Det er Bluepoint Games som porter spillene, de samme som gjorde det med God of War Collection. Både MGS2 og MGS3 vil også gå på 60 frames per second, det dobbelte av originalversjonene (ihvertfall i forhold til MGS3)! Peace Walker HD skal visst føles som et "helt nytt spill"! Dette er et garantert kjøp for meg ass! Endret 5. juni 2011 av kristian04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå