fredonor Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 OK! Kanskje litt offtopic ettersom det ikke er snakk om noen NY pc, men... Jeg har samlet opp noen gamle bokser som pr. i dag står på loftet. Ut av disse + litt ekstra skal jeg bygge en pc til sønnen min på 3 og en pc som skal kobles til tv'n, stereoanlegget og hovedpc'en i huset. Mitt spørsmål er: Hvor kraftig bør en mediapc være? Den skal brukes til å spille av divx og xvid-filmer og musikk, men den skal også brukes til å kjøre over vhs-filmer til harddisken og overføre dem til hovedpc'en. Jeg kommer til å kjøre creative personal cinema-kortet, og sette på en ribbe i stedet for den støyende vifta som er på geforce2-kortene. Er det noen som har noen tips til meg om dette?? mvh fredonor Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 tja. jeg ville vel helst hatt 400mhz da. men kan greie deg med mindre. men er ikke så bra da å ha divx filmer og slikt. min gamle 400mhz 128mb ram og 40gb disk holder fint til media pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå