ericwiks Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 SveitiskeArctic vil tilfredsstille entusiasten som ikke tåler støy. Tilbyr ekstrem kjøling Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 en artikkel som nevner ett lydsvakt produkt, men som ikke har klart å få ut informasjon fra produsenten om hva de har målt av støy selv. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Ser jo ut som et lovende produkt dette Men tror jeg heller vil ha enten vannkjøling eller "ferdig-vannkjøling" som f.eks. corsair H80 i min neste pc. Er så upraktisk med svær kjøleribbe over hovedkortet, vanskelig å komme til. (Har for øyeblikket noctua-120mm-monster ) Endret 3. juni 2011 av Deep87 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 !!! ser så latterlig uprofesjonelt ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 @Occi Tenker du uprofesjonelt fra leverandøren eller for brukeren? Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 @Sjefen5 Tror han tenkte på de tre utropstegnene bak "Coming Soon", eller hva Tim? Forresten latterlig med skrivefeiler i artiklene på hw.no for tiden. Sveitiske? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 @Occi Tenker du uprofesjonelt fra leverandøren eller for brukeren? Fra leverandørens side selvfølgelig. @Sjefen5 Tror han tenkte på de tre utropstegnene bak "Coming Soon", eller hva Tim? Stemmer det. Men kjenner jeg deg? Ikke for å være frekk, bare lurer siden du bruker fornavnet mitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 @Occi Tenker du uprofesjonelt fra leverandøren eller for brukeren? Fra leverandørens side selvfølgelig. @Sjefen5 Tror han tenkte på de tre utropstegnene bak "Coming Soon", eller hva Tim? Stemmer det. Men kjenner jeg deg? Ikke for å være frekk, bare lurer siden du bruker fornavnet mitt. Hehe, winchester--- Lenke til kommentar
Virke Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Står det Intel Socket 2011 på bildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ser slik ut, den kommer utpå høsten en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå