Aleksander- Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har nettop begynt å spille gothic 2 og syns det er et rått spill! Jeg er i chapter 2 og lvl 9, jeg er også blitt medlem av militia, men jeg har også lyst til å bli med i thieves-guild, var det en tabbe å bli milita først? Hvem må jeg snakke med for å bli med i thieves guild? Edit: Noen som vet hvor jeg finner dragonroot? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det gjør ingenting at du har joinet Militia, så lenge du ikke fullførte Hagens quest om å drepe hele thieves guildet =) Hvis du har problemer finnes det en halvferdig guide på url nedenfor, endog på engelsk. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Er det noen som vet hvor jeg finner snapperweed da? Det sto ikke i den guiden... Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Overalt =) Men hvis du trenger det til lista med herbs Constantino vil ha, finnes det en rett utenfor østporten i Khorinis, mot fjellet litt til venstre. Nesten umulig å overse, bare du snakker med Zuris først om hvor Constantino finner urtene sine. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Nå har jeg snakket med han som eier tavern'en på kaia, han sier jeg skal snakke med en annen dude... Han andre duden sier jeg skal gjøre et oppdrag for en annen dude, det har jeg gjort men jeg er fremdeles ikke med i thieves-guild, hva har jeg gjort feil? Dårlig formulert? :oops: Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Du finner dragonroot bak fyr tårnet alex Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 får å komme inn i tyve jegnen må du snakke med han som står å selder til på markedet, han som selger mat (ikke våpen) nærmest porten. du spør han om har er blit robet, også går du ned til "baren" å snakker med en dude så han der selgeren snakket om (et eller anet på R). så snakker du med han også løper du etter han når han stikker av. så snakker du med han når du ahr tatt han igjen. tror det er slik du kommer med i den jegnen. (Beklager skrive/grammatik feil men jeg er ikke vandt med å sitte oppe HELE natta å spille et spill.) GOD NATT FOLKENS!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå