Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i Entreprenørskap og Bedriftsutvikling 2

Anbefalte innlegg

Helt ok, får jeg 2 klikker jeg, får jeg 3 klikker jeg litt mindre - men er fornøyd med en 4. Er laaangt fra et 5er nivå for å si det sånn, veldig vanskelig å samle tankene skikkelig. I tillegg var oppgavene om ting vi ikke har fokusert på, og som en annen litt lenger oppe. Slet også litt med importprosessen. Selvsagt glemte jeg å definere hva import og eksport var. Det er sånne ting jeg synes er så åpenbare at jeg ikke tenker over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv gadd jeg ikke definere hva import/eksport er, etter min mening blir det litt søkt. Gidder ikke gi definisjoner av alle faguttrykk jeg bruker.

Oppgavene var litt ulikt det jeg hadde forventa (hvertfall oppg 2 og 3) - og det stod lite om det i boka. Men håper det gikk greit. Hvor mye skrev dere?

Lenke til kommentar
  AnewZ skrev (På 6.6.2011 den 14.38):

Selv gadd jeg ikke definere hva import/eksport er, etter min mening blir det litt søkt. Gidder ikke gi definisjoner av alle faguttrykk jeg bruker.

Oppgavene var litt ulikt det jeg hadde forventa (hvertfall oppg 2 og 3) - og det stod lite om det i boka. Men håper det gikk greit. Hvor mye skrev dere?

(oppgave 1.)

Når Liv Hope spør om råd angående importprosessen, så trenger man ikke å først beskrive hva import er xD

Blir som om jeg spør om hvordan det gikk på eksamen, så sier du hva slags eksamen du kom opp i, hva entreprenørskap og bedriftutvikling er, istedenfor å bare si - bra/dårlig :p

Håper det gikk bra med alle :)

Lenke til kommentar
  Koseklump skrev (På 6.6.2011 den 18.23):
  AnewZ skrev (På 6.6.2011 den 14.38):

(oppgave 1.)

Når Liv Hope spør om råd angående importprosessen, så trenger man ikke å først beskrive hva import er xD

Blir som om jeg spør om hvordan det gikk på eksamen, så sier du hva slags eksamen du kom opp i, hva entreprenørskap og bedriftutvikling er, istedenfor å bare si - bra/dårlig :p

Håper det gikk bra med alle :)

Quotet du feil? Jeg har jo ikke beskrevet hva import er, hvertfall ikke direkte.

Lenke til kommentar

Jadda jadda flott det, kanskje vi har hatt en litt anderledes undervisning. Læreren vår er nazi på at alle begreper skal defineres og forklares, kanskje det ikke er vanlig andre steder.

Hvor mange ord jeg skrev er lagret på en annen data, så 10 sider er det nærmeste jeg har. ;) Innholdsfortegnelse? Ikke noe sånt, aldri lært at vi skal ta det med heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...