Eucalypz Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hei, Jeg er interessert i å få tak i et capture card som kan ta opp spilling på PS3'n min. Det som er litt spesielt er at jeg spiller på en PC skjerm, (26" BENQ) liker det mye bedre. Kjører en HDMI (UT fra PS3) til DVI (INN i PC skjerm) kabel, og RCA kobling/kabler for å få stereo lyd på headsett. Noen som har noen erfaring med dette? Hva jeg burde kjøpe for å få det til å fungere? Kan forøvrig også nevne at jeg har lyst på FULLHD recording. Endret 6. juni 2011 av Eucalypz Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanskje en slik: http://www.mediateknik.se/product.html/intensity-shuttle?category_id=82 (krever USB3.0) Lenke til kommentar
Eucalypz Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Sant, men samtidig virker den litt overkill for min del ut i fra det jeg har hørt. Samtidig er jeg ute etter litt informasjon (-/noen som har litt erfaring) om dette. Vil det fungere bra, og evt. tilleggutstyr som må til ettersom det er _litt_ uvanlig å kjøre dette gjennom en PC skjerm. Endret 6. juni 2011 av Eucalypz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå