Joachim_F Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Taktisk skytespill lever fortsatt. Les hele saken Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 L4D har mekanismer som oppmuntrer til samarbeid. Hvis dette blir noe liknende, bare med aliens på et romskip i bane rundt LV-426 - sier jeg ja takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Ja takk. Men håper de vurderer å utvide til flere steder som feks forlatte romstasjoner og muligheten for å finne enda flere forlatte steder. Spillet skulle egentlig være ferdig i sommer, men ett år til vil jo gjøre det bra. Flere levler takk. Endret 3. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
zhhk Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Killing Floor. Høres lovende ut. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan bli bra, likte AvP. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det siste AvP spillet fikk meg til å pisse på meg så ser frem til mer...på en måte.... Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Syns selv at det siste AvP ikke var så aller verst. Fant ikke akkurat opp hjulet på nytt, men ikke alle spill må gjøre dette heller. De kunne ha spart seg for konsolliseringen, det var det eneste. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hudson, Vasques og Drake på bildet eller? Ser utrolig bra ut. Virker helt tro mot aliens filmen. Håper Gearbox focuserer 100 % på dette frem til release. Syns det virker som de har litt for mange baller i luften. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Dersom du sjekker ut teaseren så vil du se at handlingen her vil foregå etter handlingen i Aliens. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Stor fan av alien og aliens. Dette blir på en måte en skikkelig 3'er for meg hvis Gearbox nailer dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå