mcgroven Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 EA og Starbreeze går vekk fra spillets røtter. Les hele saken Lenke til kommentar
IceVamp Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Boo, hiss! Jeg vil ha det Syndicate Wars skulle ha vært! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Faen Håper at prinsippet blir likevel ivaretatt. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Og dermed var den tittelen totalt uinteressant. Kay Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg merker jeg blir litt bekymret når ingen store utgivere tydeligvis evner å tenke litt utenfor CoD-boksen lengre. Først X-COM, nå Syndicate? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva faen er da poenget? Er jo ikke akkurat sånn at vi sitter her og sikler etter historien eller settingen bak syndicate. Mange av oss kunne jo knapt engelsk på den tiden. Det var jo gameplay-typen som vi husker. *SHAKEFIST* Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nei nei nei huff! Syndicate skal ikke være FPS, det er strategi ffs! Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skuffa Har gode minner om orig. spillet. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har aldri prøvd Syndicate, men ikke noe nytt at et spill som alltid har vært strategi plutselig blir til en FPS. Nesten kun shootere som selger idag, men håper snart folk begynner å bli lei denne endeløse svermen av generiske skytespill... Jeg er ihvertfall veldig lei. Black Ops gav meg ingenting, Killzone 3 syns jeg ikke var så fryktelig bra heller. Kjenner jeg er mett. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har aldri prøvd Syndicate, men ikke noe nytt at et spill som alltid har vært strategi plutselig blir til en FPS. Nesten kun shootere som selger idag, men håper snart folk begynner å bli lei denne endeløse svermen av generiske skytespill... Jeg er ihvertfall veldig lei. Black Ops gav meg ingenting, Killzone 3 syns jeg ikke var så fryktelig bra heller. Kjenner jeg er mett. Jeg må si meg veldig enig. Vanlige skytespill har vi nok av. Dog må jeg si jeg liker mye av det Starbreeze har gjort, og de er veldig flink til å få en god stemning i spillene sine. Derfor skal jeg følge litt med på dette prosjektet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 For en vits, som om noen av oss er interessert i enda en shooter. Grunnen til at vi vil ha Syndicate (og X-Com) tilbake er jo fordi spillet var unikt - og så får vi det mest generiske på markedet. Snakk om å ødelegge alt potensialet for et spill. Hverken fans eller aksjonærer kommer til å bli fornøyd når dette er ferdig, garantert. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er selvsagt veldig god grunn til å være skeptisk av denne nyheten, men jeg synes enkelte hopper litt fort til konklusjoner. Selv om Syndicate var sterkt strategisk har det alltid vært først og fremst et action-spill. Dersom vi får et greit sanntids kart/GPS-opplegg, muligheten til å hoppe mellom de 4 agentene til enhver tid og taktiske elementer som man finner i de gamle Rainbow Six kan kanskje Syndicate anno 2012 fungere utmerket. Jeg er også bekymret men fortsatt ganske trygg på at dette aldri kan ligne på CoD o.l. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fra forrige Syndicate-"nyhet" Blir vel et FPS-spill dette! Jeg burde blitt spåmann. Dagens spillbransje er så latterlig at det finnes ikke ord. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Blir rart å ha Syndicate som FPS, men er det en utvikler jeg har trua på så er det Starbreeze. Dette spillet blir konge. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Og dermed var den tittelen totalt uinteressant. Kay Helt enig, samme skjebne som X-COM der gitt. Får håpe Khogn har rett, men gidder ikke følge særlig med på utviklingen av dette. Endret 3. juni 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det verste er at folk sikkert kommer til å kjøpe det. Renegade solgte jo greit i sin tid og face it: Vi trengte ikke det spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Selvfølgelig, spillet kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Man kan vel gi det en sjanse? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg burde blitt spåmann. Dagens spillbransje er så latterlig at det finnes ikke ord. Hadde blitt mange spåmenner om bare det var kravet. Nei, dette ignoreres fullstendig. Dette og X-COM. For en verden! Edit: Kan selvfølgelig bli brukbart (for en FPS!) men nå som det ikke lenger er i godsak-kategorien så skal det mye til. Endret 3. juni 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå