hilde85 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har planer om å kjøpe meg en minipc. Den skal være et tillegg til den vanlige pc`n jeg har og skal benyttes mest i forhold til skolearbeid,da jeg vil ha en liten og lett maskin som tar liten plass i sekken. Noen som har noen gode forslag til hvilken minipc jeg bør kjøpe?? Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Vilkårlig Asus eee-pc burde gjøre jobben, de blir også langt bedre om du bruker et par hundrelapper på en ny RAM-brikke, så du får 2GB i stedet for 1. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det kan hende det blir litt liten skjerm på de aller minste, men de ultraportable med 13,3" eller 14" koster som regel noe mer. Hvor mye har du tenkt å bruke og hvor liten skjerm kan du tenke deg? Selv synes jeg 15,6" er minimum, men det er meg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Med miniPC tror jeg han sikter til 10-13"-segmentet. Lite, lett og smidig å ha med i sekken. Hva med denne? ASUS EEE PC 1215B (produsentens info) Kjappe specs: 12,1" skjerm med 1366x768, AMD Fusion E-350 dobbeltkjerne 1,6 GHz, Radeon HD 6310, HDMI, 4 GB DDR3-ram, 500 GB harddisk, 8 timer batteritid, Gbit LAN, USB3, Windows Home Premium 64-bit, 1,45 kg, 3329 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå