Gå til innhold

Anmeldelse: DiRT 3 (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Vil si at karakteren et spill får, ikke er det viktigste med en anmeldelse. Det som er viktig er at spillets fordeler og ulemper blir trukket fram. Syns kanskje at spillet fortjener en 8er selv, men jeg syns at anmeldelsen i seg selv er veldig god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i at spillet ikke fortjener mer enn 7/10 men ikke enig i at spillet har noen god kjørefølelse. Er man vant til FM3 og GT5 uten hjelpemidler er Dirt3 et mareritt å kjøre. Jeg synes også Dirt2 var hakket bedre på kjørefølelse.

Et bomkjøp jeg gjerne skulle kunne angret på.

Dog er det andre ting som gjør Dirt 3 sterk og hadde de fått til en bedre kjørefølelse ville det fått en sterk 9er av meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

7 av 10 ? jaja han som lagde denne anmeldelsen likte jo tydeligvis ikke bilspill.. fortjener glatt en 8 av 10 dette spillet mener jeg, lang å god "singelplayer" (dirt-tour tar over 10timer å spille gjennom) å den har split-screen.. dette er bare noen av fordelene dette spillet har...

Lang singleplayer på et bilspill skal være mye lengre enn 10 timer, betydelig mye lengre... Forza 3 f.eks, som jeg har ambisjoner om å få 100% completion på, ser ut til å havne på godt over 100 timer effektiv kjøring, dvs ikke medregnet lastetid og menytid. Akkurat nå er den effektive kjøretiden på nesten 70 timer, og bare rundt 60% fullført.

Og er split-screen virkelig så fraværende på bilspill? Jeg kan ikke huske et eneste bilspill siden N64 som ikke hadde split... :-S

Edit: av de spillene jeg har vært borti, that is...

Endret av KaareKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...