ericwiks Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Verdenskraftigste skjermkort lar deg spille på fem sammenkoblede skjermer. Spill Angry Birds på femskjermer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ingen tvil om at HD 6990 er et monster. Men å spille med slikt oppsett med masse mellomrom mellom hver skjerm må være distraherende i lengden. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Synes egentlig det er litt rart at ingen skjermprodusenter har møtt markedet for flerskjermsoppsett med en skjerm hvor flere paneler er satt sammen i ett for å danne et flerskjermoppsett uten særlig mellomrom mellom panelene. Se for deg 3 skjerms Eyefinity hvor du har 3 paneler i en ramme med 3 skjerminnganger og felles strømforsyning. Hadde denne kostet noe alá det 3 skjermer koster eller litt billigere hadde jeg vurdert den der sterkt forran å kjøpe separate skjermer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 De burde helt klart funnet skjermer med tynnere kanter til denne demoen og ikke minst montert de nøyaktig og pent. Nå er det jo mange millimeter gap mellom hver ramme og de ytterste skjermene er vinklet i forhold til resten. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 750W strømforsyning for et HD 6990? Hvor mange dusin harddisker snakker vi om her? 550W holder om du ikke vrir om "performance"-bryteren. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ha ett slik kort og de nyeste samsung skjermene med utrolig tynn kant Det hadde vært digg ! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Blir for dumt å vise fram et monsterkort ved å spille... Angry Birds. 2 Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bjohansen, hehe. Helt enig. Dette var ekstremt amatør-messig visning. Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Mener å ha sett Nec ha noen skjermer eller TV'er med så og si ingen bezel. Endret 3. juni 2011 av Ragugo Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Blir for dumt å vise fram et monsterkort ved å spille... Angry Birds. Helt enig, de burde heller vist Farmville mener nå jeg... :!: Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja det er kanskje litt dumt med angrybirds, men artige er det jo å se angrybirds på et slikt monster oppsett Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 "Kortet ble lansert i mars i år og fås kjøpt i norske nettbutikken." pirkepirke Jeg på min side syntes det var morsomt at hw.no brukte angry birds, vi vet jo hva kortet kan dra uansett, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Unnskyld meg, men hvem i pokker bryr seg om Angry Birds? Hvorfor babler alle om dette spillet? Er det fordi det er det eneste spillet på iPhone som går med overskudd? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Unnskyld meg, men hvem i pokker bryr seg om Angry Birds? Hvorfor babler alle om dette spillet? Enig. Dette spillet er latterlig overvurdert etter min mening. Blei lei etter få minutter. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 overlill deluxe opphøyd i mente Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Synes egentlig det er litt rart at ingen skjermprodusenter har møtt markedet for flerskjermsoppsett med en skjerm hvor flere paneler er satt sammen i ett for å danne et flerskjermoppsett uten særlig mellomrom mellom panelene. Se for deg 3 skjerms Eyefinity hvor du har 3 paneler i en ramme med 3 skjerminnganger og felles strømforsyning. Hadde denne kostet noe alá det 3 skjermer koster eller litt billigere hadde jeg vurdert den der sterkt forran å kjøpe separate skjermer. Mener å ha sett Nec ha noen skjermer eller TV'er med så og si ingen bezel. Disse fra Samsung er vel det som er det beste alternativet som jeg vet om iallefall. Beste alternativ i forhold til rammene rundt vel og merke. Prisen er helt hinsides!!! Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Blir for dumt å vise fram et monsterkort ved å spille... Angry Birds. ... Men det ga meg en god latter! :!: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har spilt angrybirds på en 4m brei edgeblendet frontprojisert projektorvegg bestående av tre Wuxga projektorer. Styring via kinnect. Utrolig barnslig, men morsomt lell! 5000 et-eller-annet x 1200 oppløsning. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Disse fra Samsung er vel det som er det beste alternativet som jeg vet om iallefall. Beste alternativ i forhold til rammene rundt vel og merke. Prisen er helt hinsides!!! Finnes mange slike løsninger. 46" store NEC x462UN har vel halvparten så stor beezel som det der igjen. 7mm. Du kan bygge en tile på 10x10 hvis du vil... :-) DrE Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) seamlessdisplay lager skjermer med 2-8paneler i en ramme (hovedsakelig oem), de har ca 3mm stripe mellom paneler som står over hverandre men ingen stripe på panelene sidenav hverandre grunnet vinklingen. Minuset er jo at en 3x22" uten kant mellom kommer på nærmere 40k med moms etc. Endret 4. juni 2011 av cruzader 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå