android 2.ios Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 På den norske siden til samsungmobile står det s2 har en prosessor på 1ghz dual core, ikke 1,2ghz. Er dette en skrivefeil eller? http://www.samsung.com/no/current/campaign/galaxysII/site/index.html Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den skal ha 1,2 GHz, men det ser ut som feilen ble retta før jeg trykka på lenka di. Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Det står fremdeles 1ghz. Du må trykke på den delen av skjermen der det står "Raskere" Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er riktig det, står 1 GHz. Når jeg for eksempel går inn på den britiske siden, står det 1,2 GHz. Kanskje den som selges her til lands er klokket ned til 1 GHz? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Der ja, må være typo. Står jo 1,2 alle andre steder på sida. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Denne telefonen finnes i to utgaver og den som selges i Norge skal ha 1,2 GHz. http://www.amobil.no/artikler/raaeste_utgave_av_galaxy_s_ii_til_norge/93898 Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, den i Norge SKAL ha 1,2GHz og superAMOLED+, vist ikke har du blitt lurt. Har bestillt den fra netcom, men avbestilles i morgen. Ikke greier de å skrive om det er 1,2GHz eler Superamoled+ Ikke greier de å forholde seg til egne leveringsdatoer som har blitt forskjøvet i ukesvis, for nå bli forskjøvet på ubetemt tid. Kansje de får den som lagervare neste år....hvem vet. Alt jeg vet, er at samsung s2 er utdatert før netcom greier å levere. Ikke greier de ta ansvar, men velger å skylde på andre bedrifter. Ikke skal jeg være netcom kunde lengre heller, håper på en enklere mobil hverdag med god service fra opratør. Betaler da faktisk for det. Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=6855650 Telefonen selges med Tele 2 Champion Mega i 12 måneder. Noen som vet om den er låst opp mot operatøren slik at jeg ikke kan bruke den med Chess-abonnementet mitt? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ja, den i Norge SKAL ha 1,2GHz og superAMOLED+, vist ikke har du blitt lurt. Har bestillt den fra netcom, men avbestilles i morgen. Ikke greier de å skrive om det er 1,2GHz eler Superamoled+ Ikke greier de å forholde seg til egne leveringsdatoer som har blitt forskjøvet i ukesvis, for nå bli forskjøvet på ubetemt tid. Kansje de får den som lagervare neste år....hvem vet. Alt jeg vet, er at samsung s2 er utdatert før netcom greier å levere. Ikke greier de ta ansvar, men velger å skylde på andre bedrifter. Ikke skal jeg være netcom kunde lengre heller, håper på en enklere mobil hverdag med god service fra opratør. Betaler da faktisk for det. Bestilte fra netcom 5. Juni da sto det at de skulle få inn den 16.Juni, men den 9. dukket det opp at de hadde på lager og min ble sendt da:) Kan også være at det partiet du har bestilt fra er utsolgt og at din blir sendt på den datoen det sto når du bestilte. Og det står ganske tydelig 4.27" Super AMOLED+ på siden demes, og 1.2GHz er vel for spessielt intresserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå