Skjeggape Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Endelig en bekreftelse fra Konami: http://www.computerandvideogames.com/304527/news/metal-gear-solid-hd-collection-confirmed-for-ps3/360/ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Så kjipt at de ikke pusser opp MGS1 også. De kunne jo porta Twin Snakes om det hadde vært lettere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Enig. Har spilt MGS 1 - 4 samt demoen til Peace Walker, og jeg synes helt klart det første er soleklart er det beste. Grafisk ser det ikke så bra ut, men karakterene, storyen, gameplayet og alle "triksene" som f.eks Psycho Mantis er mye bedre. MGS2 lovet bra i begge timene det varte før Snake forsvant, og MGS3 kommer jo i 3D på 3DS uansett. Ikke syntes det var noe bra heller. Da gjenstår Peace Walker, og jeg likte fikk avsmak av demoen etter at fyren fortalte Snake grunndig hvilke knapper jeg skulle trykke på. Det ødela hele stemningen for min del. Endret 6. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Helt greit at de ikke pusser opp MGS1 for min del, slik som grafikken er nå er hele sjarmen med spillet. Gameplay/story > grafikk any given day Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 MGS3 er jo det klart beste i serien, og faktisk det eneste spillet i serien som jeg synes er genialt. De andre ble for mye nanomaskiner og "convoluted" science fiction. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Og MGS3 ble 90% cut-scenes og kjedelige bosser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå