Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Single foreldre og dateing?

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hva dere som har en unge og er single. Har dere problemer med å finne deg en ny kjæreste eller pleier det å gå fint selv om dere har en unge fra før av?

Kjenner selv at jeg vegrer meg litt for å bli kjent(som kjæreste) med en jente som har en unge fra før av. Det blir liksom litt mye "ansvar" og mye å forholde seg til, synes jeg hvertfall. Kanskje det er pga jeg enkelt og greit ikke er klar for det og håper jo selvfølgelig at det vil forandre seg, siden unger i seg selv har jeg ikke noe imot.

Så hva er deres synspunkt med å date noen som har et småtroll fra før av?

Hvordan forholder dere som har en unge, når det kommer til å presentere ungen din for en som du har begynt å date?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som mann med barn så føler jeg ikke at det er noen spesiell mangel på oppmerksomhet mer enn hva jeg kan forklare med overvekten av menn på f.eks datingsider. Ei heller i den virkelige verden. Men jeg ser at noen damer skriver at de ikke vil ha kontakt med menn med barn, men det er kun et fåtall.

Men jeg har gått på date med noen som har småtroll selv også, det har jeg ingenting i mot, og jeg vet at jeg ikke ville hatt problemer med det selv om jeg var barnløs.

Men jeg ville også brukt barnets tilstedeværelse til å vurdere om moren var noe for meg, ikke så mye barnet som hvor tidlig jeg ble presentert for ungen og hvordan jeg blir presentert. For tidlig kjæreste-presentasjon ville i hvert fall ikke telt positivt...

Selv presenterte jeg nok litt for tidlig hun jeg dater nå, men det var en egoistisk (men i etterpåklokskapens øyne ikke en problematisk) beslutning i bakgrunn av hvordan omsorgssituasjonen var på det aktuelle tidspunktet.

Men jeg tror også det er slik at menn har mer i mot å bli sammen med noen med barn enn kvinner. Og jeg kan forsåvidt også skjønne at det kan være en vanskelig ting å bli med på ettersom det ikke lenger er den friheten som en ellers ville kunne hatt og forholdet antagelig fortere vil bli seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...